خبرگزاری کار ایران

نماینده وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

پیشرفت فیزیکی 23 درصدی جاده قزوین-کلاچای/ کاهش 100 کیلومتری فاصله قزوین- گیلان

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۳۷۴

نماینده وزارت راه و شهرسازی از پیشرفت فیزیکی 23 درصدی جاده قزوین - کلاچای خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در نشست مدیران اجرایی ذیربط با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه در جریان بازدید از جاده نیمه کاره قزوین-الموت-رحیم آباد-کلاچای مقرر شد مطالعات یکپارچه زیست محیطی این مسیر تا 2 ماه آینده تهیه شود.

در این نشست، مدیران مرتبط با این طرح نیمه کاره که اجرای آن به دلیل مشکلات زیست محیطی متوقف شده، به طرح نظرات و پیشنهادات و راهکارهای خود پرداختند.

نماینده وزارت راه و شهرسازی و معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ‌و نقل کشور در این نشست با اشاره به کاهش 100 کیلومتری فاصله جاده مذکور گفت: جاده الموت-کلاچای فاصله استان های قزوین و گیلان را تا 100 کیلومتر کاهش داده و منجر به کاهش ترافیک در مسیرهای فعلی شمال کشور می شود که این امر اتفاق بسیار خوشایندی است.

محمدرضا کدخدازاده در جریان بازدید محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه از طرح نیمه کاره جاده قزوین-الموت-رحیم آباد-کلاچای بیان کرد: با توجه به بروزترین آمار مطالعاتی موجود، این مسیر ارتباطی، دارای 23 درصد پیشرفت فیزیکی بوده و برای 500 نفر اشتغالزایی مستقیم و نیز 5 اشتغالزایی غیرمستقیم داشته است و بر همین اساس مشاوری از سوی وزارت راه و شهرسازی مامور شده تا مطالعات زیست محیطی را تهیه و ارایه دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز