خبرگزاری کار ایران

سهمیه بازسازی مناطق سیل زده خراسان رضوی سه برابر شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۱۴۴

سهمیه بازسازی تعداد واحدهای مسکونی مناطق زلزله زده خراسان رضوی از هزار و ۵۸۰ واحد روستایی به چهار هزار و ۶۸۰ واحد شهری و روستایی افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، وحید قربانی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با بیان این مطلب  گفت: بر اساس اعلام کارگروه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استانداری خراسان رضوی این افزایش سهمیه در راستای افزایش حمایت از مناطق سیل زده صورت گرفته است و هم اکنون ابلاغ این مصوبه به استان درحال طی مراحل اداری است.

قربانی فرآیند بازسازی واحدهای خسارت دیده را در ۱۹ شهر استان تشریح کرد و افزود: تشکیل پرونده برای ۱۴ واحد شهری و ۹۲۶ واحد روستایی، صدورپروانه برای  هشت  واحدشهری و ۷۶۷ واحد روستایی و معرفی به بانک برای هشت واحدشهری و ۹۱۲ واحدروستایی، انعقاد قرارداد برای هفت واحد شهری و ۶۵۲ واحد روستایی و آواربرداری ۴۱۵ واحد روستایی تاکنون انجام شده است.

وی ادامه داد: در جلسه کارگروه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده معاونت عمرانی استانداری خراسان رضوی مقرر شد حداکثر تسریع و تسهیل در زمینه مسائل تامین اجتماعی، صدورپروانه و اخذ عوارض صورت گیرد و روند بازسازی و نوسازی، معطل چنین مواردی نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز