خبرگزاری کار ایران

مزدک میرزایی پیشنهاد گزارشگری مسابقات کوپا آمه ریکا ۲۰۱۹ را رد کرد

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۰۹۳

بدنبال حواشی ایجاد شده بعد از رفتن مزدک میرزایی به یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان، پژمان ماندگاری تهیه‌کننده برنامه‌های ورزشی گفت که یک ماه قبل پیشنهاد گزارشگری مسابقات کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۹ به مزدک میرزایی داده بود اما او این پیشنهاد را رد کرد.

پژمان ماندگاری تهیه‌کننده برنامه‌های ورزشی که کارهای مشترکی را با مزدک میرزایی برای شبکه‌های مختلف سیما تهیه کرده بود، به خبرنگار ایلنا گفت: مزدک میرزایی همین یک ماه قبل گزارشگری مسابقات کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۹ که برای ۲۰ روز پخش زنده از سوی شبکه ورزش به او پیشنهاد شده بود را رد کرد.

تهیه کننده برنامه «ورزشگاه» ادامه داد: به مزدک میرزایی پیشنهاد دادم تا در فصل بعدی برنامه «ورزشگاه» را به جای علی انصاریان روی آنتن ببرد اما او با بهانه‌های فراوان حضور در این برنامه را هم رد کرد.

ماندگاری درباره فعالیت‌های اخیر مزدک میرزایی در سیما افزود: قرار بود برنامه‌ای با موضوع بررسی فوتبال پایه برای شبکه امید کار کنیم که در مرحله برنامه‌ریزی ماند و مستندی در خصوص تاریخچه دربی‌ها برای شبکه مستند داشتیم که در مرحله تولید بود که اکنون با رفتن مزدک هیچکدام از این همکارهی‌ها به سرانجام نرسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز