خبرگزاری کار ایران

از شایعه تا واقعیت؛

کوچ مزدک میرزایی به شبکه ماهواره‌ای

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۳۰۵

چندی پیش شایعه رفتن عادل فردوسی‌پور به شبکه‌ای ماهواره‌ای مطرح شد، اما در نهایت شب گذشته خبری منتشر شد که حکایت کوچ مزدک میرزایی به آن شبکه را روایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، چندی پیش شایعه رفتن عادل فردوسی‌پور به شبکه‌ای ماهواره‌ای مطرح شد، اما در نهایت شب گذشته خبری منتشر شد که داستان کوچ مزدک میرزایی به آن شبکه را روایت می‌کند.

البته در ساعات گذشته سازمان صداوسیما سعی در تکذیب این خبر داشته اما توئیت‌های افراد نزدیک به مزدک میرزایی در رسانه‌ها و جلد چند روزنامه ورزشی نزدیک به او، نشان می‌دهد که این مجری و همسرش احتمالا اکنون به لندن رسیدند تا برای اجرا در یک شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان آماده شوند.

مزدک میرزایی، گزارشگر و مجری برنامه‌های فوتبالی سیما در سال‌های گذشته اجرای برنامه فوتبال برتر را برعهده داشت که امسال اجرای این برنامه نیز برعهده محمدحسین میثاقی گذاشته شد.

این گزارشگر باسابقه فوتبال ایران در چند سال گذشته به ساخت مستند‌های ورزشی رو آورده بود که بر اساس شنیده‌ها چند مستند آخر او نیز مجوز پخش از شبکه مستند را پیدا نکرد.

اکنون پس از حذف عادل فردوسی‌پور، رفتن جواد خیابانی به شبکه ورزش و پیمان یوسفی به شبکه یک و حال کوچ همیشگی مزدک میرزایی، می‌توان گفت که تقریبا غیر از محمدحسین میثاقی و محمدرضا احمدی، مجری ورزشی دیگری در شبکه سه باقی نمانده است.

گفتنی است که مزدک میرزایی دومین مجری سرشناس ورزشی سیما بوده که پس از مهدی رستم‌پور اجرا در شبکه‌های ماهواره‌ای را پذیرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز