خبرگزاری کار ایران

محمدرضا زادمهر در گفت و گو با ایلنا:

امیدوارم مشکل برانکو در صلح و دوستی حل شود / کالدرون کار بسیار سسختی دارد اما حمایت کنیم تا موفق شود

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۲۶۸

پیشکسوت تیم پرسپولیس می گوید حالا که کالدرون به‌عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شده پیشکسوتان و هواداران باید از او حمایت کنند تا نتیجه بگیرد.

به گزارش ایلنا،محمدرضا زادمهر پیشکسوت تیم پرسپولیس معتقد است کالدرون  فوتبالیست بزرگی  بوده و به‌عنوان مربی در عربستان نتایج خوبی کسب کرده اما در پرسپولیس کار سختی دارد چراکه جانشین مربی محبوب و پرافتخاری به نام برانکو شده که سه دوره متوالی با پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شده و الان هم همه از این تیم انتظار قهرمانی دارند و کالدرون زیر فشار زیادی کارش را شروع کرده است

در مورد حضور کالدرون در پرسپولیس چه نظری دارید؟

آقای کالدرون مربی‌ای است که از سرزمین فوتبال می‌آید و در تیم‌های آسیایی هم بوده و فوتبالیست سطح بالایی بوده و به‌عنوان مربی در عربستان خوب کارکرده و الان هم در پرسپولیس است و باید به نظراتش احترام گذاشت.

کالدرون را گزینه خوبی برای هدایت پرسپولیس می‌دانید؟

الان که انتخاب شده هر چه هست باید از او حمایت کرد. ایشان جای یک مربی باشخصیت و بادانش آمده و کارش خیلی سخت است و باید از او حمایت کنیم.

فکر می‌کنید کالدرون زیر سایه افتخارات برانکو فشار زیادی را تحمل کند؟

به‌هرحال حفظ قهرمانی خیلی سخت است. کالدرون تازه آمده و فضای جدیدی را در پرسپولیس و فوتبال ایران تجربه می‌کند و نسبت به شناختی که از کریم باقری و کادرفنی هست با حمایت هواداران این قهرمانی‌ها دوباره تکرار می‌شود.

به نظر شما هواداران پرسپولیس به کالدرون زمان لازم را خواهند داد؟

باید ببینیم چه نتایجی رقم می‌خورد و چه اتفاقاتی داخل زمین خواهد افتاد. امیدوارم اتفاقات خوبی داخل زمین رقم بخورد تا پرسپولیس موفق شود.

صحبت برانکو شد. در مورد نحوه جدایی برانکو از پرسپولیس چه نظری دارید؟

من هم اتفاقات را از طریق روزنامه‌ها و رسانه‌ها متوجه شدم. خیلی دوست داشتم که آقای برانکو به کارش در پرسپولیس ادامه بدهد اما نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاد که ایشان جدا شدند و چون اطلاعاتی در این زمینه ندارم قضاوت هم نمی‌کنم اما برانکو به لحاظ شخصیتی و دانش بسیار بالا بود.

اما برانکو به کالدرون توصیه کرده از الان دنبال شکایت از پرسپولیس به فیفا برای دریافت مطالباتش باشد. در این مورد چه صحبتی دارید؟

به‌هرحال ایشان چنین نظری داشته‌اند و نمی‌توانم موقعیت آقای برانکو را درک کنم که چنین نظری داده و فقط می‌دانم که برانکو آدمی حرفه‌ای است.

به برانکو حق می‌دهید برای دریافت پولش از پرسپولیس به فیفا شکایت کند؟

نمی‌دانیم چه اتفاقاتی بین برانکو باشگاه افتاده است چون ما بیرون هستیم. فقط امیدوارم بحرانی برای پرسپولیس پیش نیاید. و بهتر است در محیط صلح و دوستی این مسئله حل شود چون خاطرات خوبی با برانکو داریم و امیدوارم این خاطرات خوب خراب نشود.

کالدرون در اردوی ترکیه سروش رفیعی و شایان مصلح را از تیم کنار گذاشت. در این رابطه چه نظری دارید؟

هر دو بازیکن به نظر من باکیفیت و خوب بودند و در مقطعی خیلی به پرسپولیس کمک کردند. ما در اردو نیستیم و نمی‌دانیم چه اتفاقاتی افتاده است اما شخص اول تیم که تصمیم نهایی را می‌گیرد خود کالدرون است. وقتی او لیدر تیم است باید تصمیماتش را قبول کرد و به نظرش احترام گذاشت.

امسال چه انتظاری از کالدرون دارید؟

نه‌تنها من بلکه همه انتظار دارند با توجه به اینکه اکثر نفرات تیم حفظ‌شده‌اند و اردوی خوبی هم داشته‌اند آقای کالدرون شروع و پایان خوبی در پرسپولیس داشته باشند. از پرسپولیس انتظار قهرمانی داریم چون پرسپولیس 3 سال قهرمان شده و همان تیم هستند و باید قهرمانی پرسپولیس تکرار شود مگر اینکه اتفاقات خاص فوتبالی رخ بدهد.

کالدرون از فوتبال ایران و پرسپولیس شناخت ندارد. این مسئله مشکل‌ساز نمی‌شود؟

وظیفه کریم باقری و بقیه دوستان در کادرفنی است که به آقای کالدرون کمک کنند. محسن خلیلی خودش در پرسپولیس بازی کرده و الان هم سرپرست تیم است و باید همگی به سرمربی تازه‌وارد تیم کمک کنند. هر چه زمان بیشتر بگذرد شناخت کالدرون هم بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز