خبرگزاری کار ایران

تمام شرایط تیم "ب" همانند تیم اصلی خواهد بود

زادمهر: مذاکره با برانکو در فضایی توام با آرامش انجام می‌شود

عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت: تیم "ب" پرسپولیس قرار است پشتیبان مناسبی برای تیم اصلی باشد.

محمدرضا زادمهر، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، راجع به تشکیل تیم "ب" پرسپولیس و آغاز تست‌گیری از متقاضیان حضور در این تیم گفت: طبق برنامه‌ای که ما برای این تیم متصور شده ایم، قرار است تیم ب، پشتوانه تیم اصلی پرسپولیس باشد. به این شکل که با تست گرفتن و پیدا کردن استعدادهای مناسب از سرتاسر کشور، با نفرات منتخب همانند بازیکنان تیم اصلی قرارداد بسته می‌شود و برای این تیم مسابقات داخلی برگزار می‌کنیم تا برای حضور در تیم اصلی باشگاه آماده شوند.

وی ادامه داد: در حال حاضر تست‌گیری از متقاضیانی که ثبت نام کرده بودند در فضایی بسیار منظم در حال برگزاری است و این روند تا انتخاب نفرات کامل ادامه خواهد داشت. در این تیم اسم‌ها اهمیت ندارند و فارغ از نام افراد، به کیفیت فنی و آن‌ها بها داده می‌شود. قصد ما از انجام این کار هم پشتوانه‌سازی مناسب برای تیم اصلی باشگاه و البته کمک به رشد فوتبال کشورمان است.

زادمهر در واکنش به این موضوع که پیش از این نیز چنین تیمی تشکیل شده بود ولی به دلیل عدم حمایت مدیران، فعالیت کوتاه مدتی داشت عنوان کرد: به هیچ وجه پیش از این تیمی با این شرایط تشکیل نشده بود. این تیم همه چیزش از پیش تعیین و مشخص شده و برنامه‌ریزی دقیقی برای فعالیت آن شده است. تیمی که مدنظر ما است همگام با تیم اصلی پیش خواهد رفت و پشتوانه خوبی برای پرسپولیس خواهد شد.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در پایان راجع به مذاکرات برای تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ گفت: مطمئن باشید که مذاکره با برانکو در فضایی توام با آرامش انجام می‌شود و لزومی ندارد همه چیز در این مورد رسانه‌ایی شود. ما برنامه مشخصی برای آینده باشگاه داریم و فعلاً 11 بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده است و به همین دلیل لزومی ندارد همه صحبت‌‌ها رسانه‌ایی شود.

 

کد خبر : ۳۴۴۵۹۵