خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارد

زادمهر: بازی خوبی که بدون نتیجه باشد فایده‌ ندارد/بازیکنان نباید به یک یا دو گل راضی باشند

عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت: بازیکنان باید به احترام هواداران، برای کسب نتیجه، بیشتر تلاش کنند.

محمدرضا زادمهر، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد بازی روز پنجشنبه سرخپوشان برابر سایپا که با نتیجه مساوی تمام شد گفت: در ابتدا از هواداران‌مان بخاطر حضور پرشوری که در ورزشگاه داشتند تشکر می‌کنم. پرسپولیس در این بازی نیمه اول بسیار خوب بازی کرد و حتی می‌توانست بیشتر از یک گل بزند. اما متاسفانه در نیمه دوم خوب نبودیم و نتوانستیم نتیجه موردنظر را کسب کنیم. چیزی که مشخص است این است که پرسپولیس بسیار خوب بازی می‌کند. اما بحث اصلی این است که بازی خوب بدون نتیجه فایده‌ای ندارد و این بازی خوب باید با نتیجه مناسب همراه باشد تا به بهبود شرایط تیم کمک کند.

وی ادامه داد: بازیکنان در زمین با همه توان تلاش می‌کنند، اما باید به احترام هواداران بیشتر تلاش کرد تا تیم نتیجه بگیرد. به نظرم برخی بازیکنان هنوز درک درستی از شرایط ندارند و باید این متوجه این موضع باشند که همه مسائل رصد می‌شود و ما همه چیز را می‌بینیم. هنوز زمان کافی تا پایان لیگ باقی مانده است و شانس خوبی هم برای قهرمانی داریم. ولی باید این را بدانیم که فرصت‌ها خیلی زود می‌گذرند و نباید به راحتی آن‌ها را از دست داد.

عضو هیات مدیره پرسپولیس پیرامون همین موضوع گفت: دو بازی در دقایق آخر گل خوردیم و امتیازات مهمی را راحت از دست دادیم. قطعاً هیچکس به اندازه خود بازیکنان از این اتفاق ناراحت نیست و مطمئن هستم آن‌ها در بازی‌های پیش رو جبران خواهند کرد. پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارد و هنوز هم شانس خوبی برای قهرمانی داریم. ما باید از حالا به فکر لیگ قهرمانان سال بعد باشیم.

وی همچنین راجع به دلیل از دست رفتن پیروزی‌های سرخپوشان در دقایق پایانی نیز عنوان کرد: من فکر می‌کنم بازیکنان خیلی زود به یک گل راضی می‌شوند و فکر می‌کنند بازی تمام شده است. در حالی که یک گل اندوخته خوبی نیست و نتیجه شکننده‌ای است. نباید اینطور باشد که با یک یا حتی دو گل راضی شد و پرسپولیس همیشه باید عطش گلزنی داشته باشد. این همان چیزی است که هواداران می‌خواهند. خود من وقتی در بازی با سایپا گل زدیم، احساس کردم بازی پرگلی خواهد بود و گل‌های بعدی را هم می‌زنیم. ولی متاسفانه شرایط دست به دست هم داد تا یک برد خوب از دست برود.

زادمهر در پایان گفت: من مطمئن هستم که کاردفنی به خوبی شرایط تیم را می‌بیند و در صدد رفع مشکلات اقدام خواهد کرد. ما هم نکاتی را که باید گوشزد کنیم به آقای برانکو خواهیم گفت.

 

کد خبر : ۳۴۸۶۸۲