خبرگزاری کار ایران

از سوی شرکت آب و فاضلاب برگزار شد ؛

برگزاری مانور آمادگی در مقابله با حوادث غیر مترقبه در تبریز

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۰۴۴

مانور آمادگی در مقابله با حوادث غیر مترقبه در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی برگزار شد

به گزارش ایلنا، علیرضا ایمانلو مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان در حاشیه برگزاری این مانور گفت: با توجه به اینکه استان آذربایجان شرقی یکی از استان‌های زلزله خیز کشور است  بایستی همیشه آمادگی کافی و لازم را  در برابر این گونه حوادث داشته باشیم.

وی اضافه کرد: شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی همه ساله با حضور فعال خود در این مانورها و با همکاری یکدیگر توان خود را به معرض نمایش می‌گذارند.

در این مانور فرضی نیروهای امدادی شرکت نسبت به تامین آب در شرایط اضطراری، پایش کیفیت آب بر اساس ضوابط اقدام در شرایط اضطراری در اردوگاه فرضی اقدام کردند و آب و فاضلاب منطقه شبستر و تبریز با همکاری سایر یگان‌های عمل کننده در این مانور با حضور فعال خود نسبت به انجام وظایف محوله اقدام کردند.

در این عملیات حداقل 100 نفر نیروهای عملیاتی شامل پرسنل اتفاقات آب؛ اکیپ لوله‌گذاری، گروه‌های بهداشت آب با خودرو آزمایشگاه سیار آب، پرسنل اتفاقات فاضلاب با خودروهای امدادی مدیریت بحران و همچنین گروه آبرسانی سیار به همراه تعدادی خودرو امداد سبک و سنگین و لجن کش در منطقه عملیاتی حضور یافتند.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز