خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی سرپرست وزارت آموزش و پرورش:

کمرئی به عنوان رئیس ستاد پروژه‌ی مهر سال تحصیلی ۹۹-۹۸ معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۸۸۴

سید جواد حسینی طی حکمی علیرضا کمرئی را به عنوان رئیس ستاد پروژه‌ی مهر سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۳۹۸» معرفی کرد.

به گزارش ایلنا، متن حکم سید جواد حسینی سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش به این شرح است؛

برادر گرامی جناب آقای علیریضا کمرئی

معاون محترم آموزش متوسطه

با سلام

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جناب‌عالی به‌موجب این ابلاغ به عنوان رئیس ستاد پروژه‌ی مهر سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۳۹۸ معرفی می‌شوید.

امید است با توکل به خداوند متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری( مدظله العالی )  و سیاست‌های رئیس جمهور محترم و با مشارکت و همفکری مدیران و کارشناسان و مدیران کل استان‌ها در جهت پیگیری و تحقق اهداف پروژه مهر اقدام نمایید.

با توجه به سیاست تفویض اختیار به استان‌ها، ضروری است با پیش‌بینی مکانیزم‌های مؤثر نظارتی زمینه اقدامات به‌هنگام و مطلوب بازگشایی مدارس سال تحصیلی ۹۹-۹۸ فراهم آید.

بدیهی است همه معاونت‌ها، سازمان‌ها و ادارات کل موظفند به‌منظور رفع مشکلات انعکاس داده شده از طرف ستاد، همکاری لازم را مبذول دارند.

لازم است گزارش کامل روند اجرای این پروژه را در استان‌ها همراه با ارزیابی نهایی عملکرد استان‌ها و ستاد در سطوح مختلف مدیریتی به اینجانب ارائه نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز