خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:

توجه به دانش بنیان افزایش یابد

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۹۹۴

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز باید به شرکت های دانش بنیان توجه شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سیده حمیده زرآبادی در بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در سال اجتماعات سازمان صمت استان قزوین اظهار داشت: مشکلات مختلفی در حوزه صنعت وجود دارد که زنجیره تولید یکی از این مشکلات است.

وی افزود: همچنین مشکلاتی در بخش اجرا نیز وجود دارد که نیازمند همت همگانی برای آن رفع آن است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: استعلام از دستگاه‌ها و مالیات‌ها در چرخه تولید موثر است و زمانی که برای تولید باید مصرف شود در بوروکراسی اداری تلف می‌شود و یکی از وظایف وزارت صمت هماهنگی بین دستگاه ها است.

زرآبادی ادامه داد: تقریبا گرفتن مجوز شامل ۲۰۰ روز بوده که غیر قابل قبول است در حالی که در برخی کشورها در ۲۴ ساعت تا دو روز است.

وی مطرح کرد : با وجود مشکلات در استان، با حضور ریاست صمت و اتاق بازرگانی سیاست‌گذاری هایی برای حل مشکلات انجام شده است و امروز باید به شرکت های دانش بنیان توجه شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در شهرک‌های صنعتی استان هم عملکرد خوبی انجام شده اما باید توجه به دانش بنیان افزایش یابد.

زرآبادی خاظرنشان کرد: باید دغدغه تولید کننده را رفع کنیم و ما نمی‌توانیم به صورت راهکارهای مقطعی مشکل صنعتگران را حل کنیم و نیازمند ریل‌گذاری و ثبات قوانین هستیم و اگر حمایت‌ها اصلاح شود، تولید کننده و صنعتگر فقط دغدغه تولید را داشته باشند و در این زمان نتیجه می گیریم که ما وظیفه خود را انجام دادیم و در کنار تولیدکنندگان قرار گرفتیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز