خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خبر داد:

برگزاری نخستین جشنواره ورزش‌های آبی و هوایی شمال کشور در انزلی

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۷۴۴

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: نخستین جشنواره بزرگ ورزش‌های آبی و هوایی شمال کشور با حضور بیش از ۴۰۰ ورزشکار در بندرانزلی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در این مراسم با اشاره به مشارکت اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان در برگزاری هرچه بهتر این جشنواره اظهارکرد: برگزاری اینگونه جشنواره‌ها به منظور مشارکت و حضور پرشور مردم باعث نشاط و شادابی مردم می شود.

مریم بخشی افزود: یقیناً هیچ جشنواره‌ای تنها با حضور مسئولان و بدون حضور مردم لذت و جذابیت ندارد.
 
وی بندرانزلی را مدال آورترین شهر گیلان ذکر و خاطر نشان کرد: ورزشکاران بندرانزلی علاوه بر افتخار آفرینی در رقابت‌های ملی، بارها پرچم ایران اسلامی را در مسابقات بین المللی به اهتزاز درآورده اند و جایگاه ویژه ای در ورزش کشور دارند.
 
مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان نیز هدف اداره بنادر و دریانوردی استان از برگزاری این جشنواره را حفظ و ارتقای سلامت جامعه ورزش گیلان عنوان و اظهار کرد: برگزاری اینگونه جشنواره‌ها نقش بسزایی در ایجاد شادی و نشاط در مردم دارد.
 
حمیدرضا آبایی با بیان اینکه نخستین جشنواره ورزش‌های آبی و هوایی شمال کشور در مجموعه گردشگری، مسافری و دریایی مارینا برگزار شده افزود: در این جشنواره مردم گیلان و به‌ویژه گردشگران با محیط دریایی و زیرساخت‌های انزلی آشنا شده و فضا برای سرمایه‌گذاری در این بخش‌ها فراهم است.
 
وی با اشاره به اجرای پروژه‌های گردشگری دریایی دیگر در مجتمع بندری انزلی یادآور شد: پیاده‌رو و طرح مبلمان شهری بر روی موج‌شکن غربی بندرانزلی در راستای تعامل شهر و بندر با محیطی امن و مفرح برای استفاده و بهره برداری شهروندان و گردشگران ورودی به بندرانزلی در حال تکمیل است که در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز