خبرگزاری کار ایران

سید کاظم دلخوش:

فرهنگ کارشکنی درباره سرمایه‌گذاران در گیلان باید کنار گذاشته شود

باید فرهنگ کارشکنی درباره سرمایه‌گذاران استان گیلان کنار گذاشته شود تا باعث جذب سرمایه‌گذار برای رونق اقتصادی و گردشگری شود.

به گزارش ایلنا از رشت، سید کاظم دلخوش در نشست‌خبری مجمع نمایندگان گیلان با اصحاب رسانه اظهار کرد: امروز درد اصلی جامعه اقتصاد است و بنده عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شده‌ام تا بتوانم در این حوزه مهم به کشور و استان خود کمک کنم.

نماینده صومعه‌سرا با اشاره به معضل فاضلاب شهرهای استان گیلان اظهار کرد: از سال ۸۵ بحث ساماندهی فاضلاب در شهرهای استان آغاز شده و همچنان این موضوع در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه برخی به این نکته تاکید دارند که چرا نمایندگان استان هیچ کدام عضو کمیسیون کشاورزی نیستند، افزود: اینکه در کمیسیون کشاورزی باشیم بد نیست اما نمایندگان استان درباره بحث کشاورزی در صحن مجلس همواره سخن می‌گویند و هر نماینده‌ای بنا به قانون و آیین‌نامه مجلس می‌تواند در هر کمیسیونی با توجه به تخصص خود قرار گیرد.

وی درباره سرمایه‌گذاری در گیلان گفت: باید فرهنگ کارشکنی درباره سرمایه‌گذاران کنار گذاشته شود تا بتوانیم برای استان جذب سرمایه‌گذار کنیم.

دلخوش در زمینه بحث تکمیل راه آهن گیلان عنوان کرد: هر ساله تخصیص اعتبارات به این پروژه صورت می‌گیرد و این پروژه کم کم به سمت تکمیل و اتمام خود پیش می‌رود.

کد خبر : ۳۷۹۲۷۴