خبرگزاری کار ایران

اعتراض کارگران ابنیه فنی لرستان به عدم وصول مطالباتشان

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۲۸۵

گروهی از کارگران خطوط ابنیه فنی ناحیه لرستان با سفر به تهران، مشکلات صنفی خود را با مسئولان راه‌آهن در میان گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران ابنیه فنی ناحیه لرستان در اعتراض به تاخیر در پرداخت مطالبات مزدی و بیمه‌ای خود به تهران سفر کرده و در مقابل ساختمان راه‌آهن حضور یافتند.

به ادعای این کارگران، پرداخت مطالبات مزدی ماه‌های اردیبهشت و خرداد آنها به تاخیر افتاده و پرداخت حق بیمه آنها نیز با مشکل روبروست.

طبق اظهارات کارگران معترض، یکی دیگر از مشکلات صنفی آنها نداشتن امنیت شغلی به سبب داشتن قراردادهای کوتاه‌مدت است که باعث نگرانی بیشتر کارگران شده است.

به گفته آنها، مشکلات کارگران خطوط ابنیه فنی راه‌آهن کشور از ۴ سال پیش همزمان با واگذاری آن به بخش خصوصی آغاز شده و از آن پس مسئولان بدون توجه به پرداخت مطالبات کارگران و مشخص کردن وضعیت شغلی آنها، کارگران را به حال خود رها کرده‌اند.

به گفته کارگران، در جلسه‌ای که آنها روز گذشته با مدیرعامل راه‌آهن در ارتباط با مشکلات کارگران پیمانکاری  خطوط ابنیه فنی راه‌آهن داشتند، نتیجه‌ای حاصل نشد و مسئولان پاسخ روشنی به مطالبات کارگران ندادند .

آنها می‌گویند: انتظار ما این است مسئولان راه‌آهن به وضعیت اشتغال و پرداخت مطالبات کارگران خطوط ابنیه فنی کشور که همگی امنیت ریلی کشور را تامین می‌کنند، توجه ویژه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز