خبرگزاری کار ایران

نورالله زاده مطرح کرد؛

صندوق کارآفرینی امید آمادگی اختصاص اعتبار به دهیاری ها را دارد

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۴۰۵

نشست فرماندار و مسئولان شهرستان خوشاب با حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید و نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سبزوار، دکتر اصغر نورالله زاده در جمع دهیاران شهرستان خوشاب گفت: با توجه به اینکه استراتژی دولت رشد فراگیر بود ، تاکید داشت همه بخش ها خصوصا مناطق محروم رشد داشته باشند و در این راستا توانسته ایم با محور کسب و کار ، توسعه روستایی رونق بگیرد.

وی ادامه داد:تاکنون کسب و کار روستایی زمینه و بستر خوبی نداشت و تاکید دولت بر افزایش شاخص های توسعه روستایی بوده است. 

نورالله زاده ادامه داد:در بخش خدمات و حمل و نقل نیز باید ظرفیت کسب و کار افزایش یابد، لذا طرح های روستایی که امکان ظرفیت سازی در آن وجود دارد حتما مورد حمایت قرار می‌گیرد.

وی افزود:اگر بتوانیم طرح های کشاورزی را توسعه دهیم و ظرفیت سازی در این طرح ها افزایش یابد حتما بررسی می‌کنیم.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در خصوص تضامین تسهیلات گفت: انواع ضمانت های موجود از جمله خودرو و ملک قابل قبول خواهد بود، ما اعتقاد داریم مناسب با هر فردی باید نوع ضمانت تعیین شود.

نورالله زاده افزود: در سال گذشته نیز ۲.۵ میلیارد تومان از محل تسهیلات روستایی در منطقه خوشاب پرداخت شده و امید داریم تا پایان سال حرکت و جهش مناسبی در توسعه روستایی شاهد باشیم.

نورالله زاده گفت:ما آمادگی داریم گردش عملیات دهیاری ها را بر عهده بگیریم و در مقابل خط اعتبار مناسبی را در اختیار آنان قرار دهیم.

در ادامه ، سبحانی فر نماینده مردم سبزوار نیز گفت:تاکنون در سالهای اخیر در بخش خوشاب چندین میلیارد سرمایه گذاری انجام شده و دولت خدمات زیادی داده است و بسیاری از مشکلات خصوصا در زمینه آب برطرف شده است.

وی ادامه داد:جاده های این منطقه نیز در سال‌های اخیر بهبود یافته و آسفالت شده است و در زمینه دسترسی به اینترنت نیز بسیاری از مناطق صعب العبور برخوردار گشته اند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز