خبرگزاری کار ایران

با تلاش‌های نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی؛

رویای احداثجاده ماسوله - ماجلان به واقعیت نزدیک شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۴۸۰

احداثاین جاده، گیلان را به استان‌های اردبیل و زنجان در مسیر ماسوله وصل و شهرستان فومن را از بن‌بست خارج می‌کند.

با پیگیری‌های ناصر عاشوری نماینده مردم شهرستان‌های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی و اسماعیل قربانزاده فرماندار فومن پروژه جاده ماسوله به ماجلان آرزوی ۳۵ ساله مردم فومن در حال به واقعیت پیوستن است.
به گزارش ایلنا از رشت به نقل از روابط عمومی فرمانداری فومن، احداثاین جاده، گیلان را به استان‌های اردبیل و زنجان در مسیر ماسوله وصل و شهرستان فومن را از بن‌بست خارج می‌کند و این در حالی‌ست که ۱۷.۵ کیلومتر از این‌جاده در حوزه گیلان واقع شده و ۲۰ کیلومتر آن در حوزه اردبیل است.
براساس حوزه تقسیمات شهرستانی آسفالت و زیرسازی ۱۷ کیلومتر از راه کوهستانی ماسوله به ماجلان در تعهد استان گیلان و شهرستان فومن است.
بر همین اساس با پیگیری‌های ناصر عاشوری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی و اسماعیل قربانزاده فرماندار فومن و جلسات متعدد در فروردین ماه امسال بخش بسیاری از این پروژه تا پایان سال ۹۳ زیرسازی و آسفالت خواهد شد.
در همین خصوص هفته گذشته جلسه‌ای با حضور نازک‌کار مدیریت ساخت و توسعه راه اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان، ناصر عاشوری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، اسماعیل قربانزاده فرماندار فومن و پیمانکار پروژه در محل فرمانداری فومن تشکیل شد.
در پایان این جلسه مقرر شد در شش ماه نخست سال۹۳ پنج کیلومتر ازاین پروژه زیرسازی و آسفالت شود.
بازگشایی و آسفالت جاده ماسوله به ماجلان موجب خارج شدن شهرستان فومن و شهرک ماسوله از بن‌بست است و تحولات خوبی را در بخش‌های گردشگری و اقتصاد خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز