خبرگزاری کار ایران

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی خبرداد:

دایر شدن مرکز ارتباطات مردمی دستگاه قضایی استان بصورت هفتگی

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۲۸۹

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی از دایر شدن مرکز ارتباطات مردمی دستگاه قضایی استان بصورت هفتگی خبر داد.

علی‌اکبر گروسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در ارومیه از برپایی مرکز ارتباطات مردمی دستگاه قضایی استان بصورت هفتگی در روزهای جمعه خبرداد و اظهار داشت: نماز جمعه به تعبیر رهبر معظم‌ انقلاب، قلب فرهنگی شهر است و دستگاه قضایی نیز مطابق همین تعبیر، در جهت افزایش فرهنگ ارتباط بین مردم و مسئولان، مرکز ارتباطات مردمی خود در مصلای شهرستان ارومیه را دایر کرده است.

وی افزود: این دفتر به پیشنهاد دادگستری‌کل و نظر مساعد نماینده محترم ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیه دایر شده است و دستگاه قضایی بنا دارد تمام توان خود برای کاهش میزان مشکلات مردم به کار گیرد.

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی اظهار داشت: هرهفته روزهای جمعه یکی از معاونین قضایی دادگستری کل و روسای حوزه قضایی شهرستان ارومیه در محل مصلای ارومیه حاضر خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: در این دفتر به مشکلات مردم از قبیل اعتراض به روند دادرسی و همچنین تقاضای اعمال ماده‌های مختلف قانونی رسیدگی خواهد شد و انتظار می‌رود ضمن کم شدن فاصله مردم و مسئولین قضایی، از میزان صفوف انتظار برای ملاقات‌های مردمی کاسته شود.

گروسی گفت: هدف دستگاه قضایی رسیدن به سیستم ایده‌آل آیت‌الله شهید، دکتر بهشتی به عنوان دستگاه قضایی تراز انقلاب اسلامی است و در دوره رئیس‌ جدید قوه‌قضاییه، رسیدن به این هدف شتاب بیشتری به خود گرفته است.

ساعات حضور معاونین دادگستری کل آذربایجان‌غربی و روسای حوزه قضایی شهرستان ارومیه از ساعت 11 لغایت شروع خطبه‌های نماز جمعه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز