خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

رونمایی و معرفی قدیمی‌ترین روزنامه شهرداری مشهد در نگارخانه شهر

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۳۵۸

همزمان با روز شهرداری‌ها برای اولین بار، رونمایی و معرفی "نشریه بلدالامین" قدیمی‌ترین روزنامه شهرداری مشهد، موجود در گنجینه رضوی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مهدی زارعی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد صبح امروز در مراسم رونمایی و معرفی" نشریه بلدالامین" قدیمی‌ترین روزنامه شهرداری مشهد، گفت: از بلدالامین گذشته تا بلدالامین اکنون (روزنامه شهرآرا) سالیان زیادی می‌گذرد و نشان می‌دهد که ما در حوزه مردم سالاری دینی چقدر پیشرفت و حرکت رو به جلو داشتیم و برای مردم خدمت کردیم و نگاه این بوده که در حوزه مدیریت شهری پیشرفت و توسعه داشته باشیم.

زارعی اظهار داشت: امروز اگر به آن سال‌ها برگردیم و مروری داشته باشیم در مطبوعات استان و به ویژه نشریه متعلق به شهرداری، این سیر تحول را به خوبی مشاهده می‌کنیم .

وی با بیان اینکه این پانزدهمین سه‌شنبه فرهنگی است که به صورت مشترک و همکاری شهرداری و آستان قدس رضوی برگزار شده است، خاطرنشان کرد: از رئیس مرکز موزه‌ها، اسناد و کتابخانه‌های آستان قدس رضوی تشکر می‌کنم که این سه‌شنبه را به رویداد بلدیه و تاریخ شهرداری در روز شهرداری‌ها پرداختند و باید قدردان دوستانی باشیم که این اسناد را گردآوری و جمع‌بندی کردند تا امروز در شهرداری مشهد و در جوار آستان مقدس امام رضا (ع) از این آثار رونمایی کنیم.

زارعی ادامه داد: امیدواریم این همکاری‌ها فی مابین سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری و مرکز اسناد، موزه‌ها و کتابخانه‌های آستان قدس رو به جلو حرکت کند تا بتوانیم سه‌شنبه های آتی اقدامات بزرگتر و بهتر را داشته باشیم و آثار و دیگری را به معرض رونمایی بگذاریم.

وی گفت: هدف در مجموعه شهرداری و نگارخانه شهر مشهد این است که با جمع‌آوری این اسناد یک مجموعه نفیس و خوب از آنچه در مطبوعات حوزه شهری داشته‌ایم را جمع آوری کنیم که فراخوان انجام شده است تا هر شخصی سندی در حوزه شهرداری و بلدیه دارد در اختیار ما قرار دهد. 

گفتنی است در این مراسم همانندسازی اولین نسخه بلدالامین از طرف رئیس مرکز موزه‌ها، اسناد و کتابخانه‌های آستان قدس رضوی به زارعی معاون شهردار مشهد اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز