خبرگزاری کار ایران

فرماندار ابرکوه خبر داد:

تخصیص 2 میلیارد تومان اعتبار به ابرکوه/ کمتر از صد پروژه نیمه تمام داریم

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۲۲۵

فرماندار ابرکوه با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته به طرح های اولویت دار گفت: 2 میلیارد تومان اعتبار به این شهرستان تخصیص یافته است که دو پروژه ناتمام نیز برای تکمیل معرفی شده است.

محمدکاظمی نسب در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: برای تخصیص اعتبارات دو پروژه مهم ناتمام را می بایست معرفی کنیم که تکمیل شود و با توجه به اولویت های شهرستان، پروژه کمربندی و بیمارستان را معرفی کردیم.

وی با بیان اینکه تقاطع ورودی هم کمتر از بیمارستان اهمیت ندارد ادامه داد: 2 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان اختصاص یافته و 500 میلیون تومان به بیمارستان و یک و نیم میلیون تومان هم به کمربندی و تقاطع اختصاص دادیم.

فرماندار ابرکوه با اشاره به کمبود اعتبار برای بیمارستان اضافه کرد: برای بیمارستان در اعتبارات 97 و هم جبرانی های 96 و 98 اعتبار اختصاص خواهد یافت.

وی با اشاره به ضرورت تکمیل برخی دیگر از پروژه ها  در سطح ملی، افزود: پروژه یزد-ابرکوه-سورمق جزء پروژه‌های بزرگ و ملی بوده و ضروری است که آخرین قطعه آن که زیرگذر تفت و کنارگذر ابرکوه است، تمام شود تا این بزرگراه تکمیل شود.

کاظمی نسب با بیان اینکه در ابرکوه کمتر از صد پروژه نیمه تمام داریم تصریح کرد: با اختصاص اعتبارات استانی فقط سالی 10 الی 15 درصد می توانیم به پروژه های نیمه تمام تخصیص دهیم که این برای اتمام طرح ها بسیار کم است و به اتمام نمی رسد.

فرماندار ابرکوه اظهار داشت: اگر بخواهیم بحث اعتبارات فعلی بیمارستان حل شود نیازمند به یک پول نقد است که باید در سه درصد نفت و گاز دیده شود همچنین در اعتبارت جبرانی هم پول هایی که قرار بود نقد شود به اسناد تبدیل شده و تنها پولی که ممکن است نقد باشد سه درصد نفت و گاز است.

کاظمی نسب تنها راه حل مشکلات بیمارستان را تزریق پول نقد دانست و خاطرنشان کرد: در اعتبارات سالانه استانی که در اختیار فرمانداری است از محل سه درصد نفت و گاز که معمولا 80 درصد نقد است باید به بیمارستان تزریق کنیم.

وی عنوان کرد: ساختمان پزشکان ابرکوه، درمانگاه مهردشت و پد هلی کوپتر در حیطه تعهدات فرمانداری است که محقق خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز