خبرگزاری کار ایران

سردار محمدیان خبر داد:

عملیات ضربتی پلیس آگاهی البرز/ ۷۷ سارق دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۴۳۸

فرمانده انتظامی البرز گفت: پلیس در اجرای یک طرح ضربتی طی ۳۶ ساعت گذشته با دستگیری ۷۷ سارق مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف کرد.

به گزارش ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مجموع دستگیرشدگان پنج نفر زن و ۶۱ نفر از آنها دارای سابقه کیفری هستند که در جریان این طرح ۳۲ باند سرقت و جاعلان حرفه‌ای دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: از این سارقان ۱۴ دستگاه خودرو مسروقه، تعداد زیادی ضبط و پخش باند خودرو، باطری خودرو، ال. سی. دی، طلاو جواهرات، لوازم داخلی خودرو و دلار جعلی کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: پلیس با اجرای این طرح‌ها هیچ گونه فضای امنی برای مجرمان نخواهد گذاشت و بدون اغماض برخورد جدی خواهد کرد.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه نما افزود: شماره سریال اموالی که به سرقت می رود در این سامانه ثبت می شود تا بعد از کشف ، به صاحبان آن بازگردانده شود.

سردار محمدیان ادامه داد: هموطنان می توانند اموال سرقت شده خود را با ذکر شماره سریال آن به پلیس اطلاع دهند و پلیس شماره سریال ها را در این سامانه ثبت می کند تا پس از کشف و شناسایی ، اموال مسروقه به صاحبان آنها بازگردانده شود.

وی گفت: از سوی دیگر وقتی اموال مسروقه کشف می شود در بسیاری مواقع به مالکان اموال مسروقه دسترسی نداریم چرا که افراد شماره سریال اموال خود را اعلام نکرده اند.

رئیس پلیس البرز گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان البرز به صورت مستمر درحال اجرا است و تا حصول اهداف پیش بینی شده پلیس ادامه خواهد داشت.

سردار محمدیان سامانه فوریت های پلیس 110 را آسان ترین پل ارتباطی بین مردم و پلیس دانست و از شهروندان خواست تا هرگونه تحرکات مشکوک و اعمال خلافکارانه را از این طریق به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز