خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین مطرح کرد:

امنیت موکب ها با دولت عراق است/ موکب ها از موازی کاری و تداخل اجتناب کنند

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۴۱۱

استاندار قزوین گفت: با توجه به اینکه مسئولیت ایجاد امنیت برای موکب های برپا شده با دولت عراق است به همین لحاظ مدیران موکب ها باید در مکان هایی که از قبل برای آنان درنظر گرفته شده اقدام به برپایی و ارایه خدمات کرده و در غیر این صورت مسئولیت هر اتفاقی برعهده خود آنان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عبدالمحمد زاهدی روز چهارشنبه در نشست ستاد هماهنگی اربعین حسینی استان قزوین افزود: مسئولان ذیربط در اطلاع رسانی های خود زائران را نسبت به انجام فرآیندهای قانونی جهت اعزام به عتبات توجیه کرده و به ثبت نام از طریق سامانه سماح و همچنین بحث بیمه ترغیب کنند.

وی، ضمن توصیه به موکب ها جهت اجتناب از موازی کاری و تداخل در کار یکدیگر، اظهارداشت: ستاد اربعین حسینی تنها هماهنگ کننده موکب ها بوده و در این راه تمامی دستگاه ها و حتی کمک های مردمی نیز همسو با این مساله باید حرکت کنند.

استاندار قزوین اضافه کرد: ورود و خروج زائران ایرانی در اربعین حسینی باید تنها از مبادی قانونی انجام شود.

زاهدی اظهار داشت: مدیران موکب ها باید بیشتر خدمات خود را برای بازگشت زائران در نظر بگیرند و همه امکانات برای بازگشت نیز از سوی موکب ها پیش بینی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز