خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح « سه‌شنبه‌های بدون خودرو» در مشهد/ امکان انتقال طرح به سایر روزهای هفته

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۶۸۲

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: «سه‎شنبه‎های بدون خودرو» از مرحله شعار به عمل درآمد و امیدواریم پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو به سایر روزهای هفته نیز انتقال پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مهدی زارعی در حاشیه مراسم "پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو" و رکاب زدن مسیر بولوار ملک‌آباد تا میدان شهدا که با حضور اعضای شورای شهر مشهد و مدیران شهرداری مشهد برگزار شد، با بیان اینکه این برنامه در راستای عملی کردن شعار «سه‌شنبه‌های بدون خودرو» و استفاده از دوچرخه انجام شده است، خاطرنشان کرد: در حرکت نمادین امروز مسیر میدان ملک‌آباد تا میدان شهدا رکاب زده شد.

وی به مزایای استفاده از دوچرخه اشاره کرد و افزود: استفاده از دوچرخه باعث می‌شود، حجم بزرگی از حضور خودروها در سطح خیابان حذف شود و از میزان ترافیک شهر کاسته شود. از اتفاقات ناگوار و تصادفات به میزان قابل توجهی کاسته می‎‌شود. رسیدن به محل کار با دوچرخه منجر به ایجاد نشاط اجتماعی می‎شود و به سلامتی جسم و روان آنها منجر می‌شود. 

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد اضافه کرد: امروز صحنه زیبایی در این هم‌رکابی شاهد بودیم. از همکاران در معاونت فرهنگی اجتماعی، تربیت بدنی سلامت که زیرساخت‌های این برنامه را ایجاد کردند، تشکر می‎کنم و امیدوارم این برنامه از سه‎شنبه‎ها به سایر روزهای هفته نیز انتقال پیدا کند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز