خبرگزاری کار ایران

معاون حمل و نقل جاده ای قزوین خبر داد:

آغاز بهسازی آسفالت آزادراه قزوین- زنجان

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۵۹۳

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: عملیات لکه گیری، بهسازی و روکش بخشی از هر 2 باند آزادراه قزوین-زنجان آغاز شد.

به گزارش خبرگار ایلنا در قزوین، جواد حق لطفی افزود: با توجه به آغاز فصل گرم سال که از نظر فنی مساعد انجام لکه گیری و روکش آسفالت است، عملیات بهسازی و روکش حدود ۳۰ کیلومتر از ۲ باند رفت و برگشت آزادراه قزوین - زنجان در دستورکار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قرار گرفت.

به گفته وی، برای اجرای این طرح یاد شده ۱۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی این اداره کل پیش بینی شده و مدت زمان اجرای پروژه نیز تا پایان تعطیلات تابستانی خواهد بود.

این مسئول راهداری، پیش بینی افزایش سفر در تابستان را از عوامل مهم اجرای عملیات روکش این آزادراه برشمرد و تاکید کرد: اداره کل راهداری با استمرار عملیات لکه گیری و روکش آسفالت امیدوار است تا ضمن افزایش ضریب ایمنی راه و بهبود طول عمر آسفالت مسیر، شاهد کاهش حوادث و سوانح جاده‌ای باشد.

حق لطفی اجرای روکش آسفالت در سطح جاده های اصلی و فرعی استان را در راستای وظایف و اقدامات مستمر راهداری دانست و اظهار داشت: اجرای چنین عملیات هایی در طول سال و به خصوص در فصل گرما به طور مستمر در سطح راه های ارتباطی ادامه می یابد و امیدواریم با تلاش های صورت گرفته در حوزهای فنی و اجرایی، بخش مهمی از مشکلات آسفالت راه های را برطرف سازیم.

قزوین با داشتن ۶ هزار و ۶۷۷ کیلومتر راه شامل ۲۱۷ کیلومتر آزادراه، ۳۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۲۳۰ کیلومتر راه اصلی، ۵۶۴ کیلومتر راه فرعی، ۲ هزار و ۳۳۷ کیلومتر راه روستایی آسفالته، ۹۹۳ کیلومتر راه شوسه، یک هزار و ۹۷۳ کیلومتر راه خاکی، ۱۲ دستگاه تونل، ۱۰ گردنه به طول ۱۶۱ کیلومتر بوده و ۲۳۰ کیلومتر طول روشنایی راه ها، یکی از پرترافیک ترین نقاط جاده‌ای کشور را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز