خبرگزاری کار ایران

انجام عملیات اجرایی آسفالت میکروسرفیسینگ در لاین شمالی آزاده راه قزوین-کرج

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۷۱۲

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از اجرای عملیات آسفالت میکروسرفیسینگ لاین شمالی آزادراه قزوین-کرج خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جواد حق لطفی با اعلام این خبر گفت: این عملیات به منظور ارتقای سطح کیفی و افزایش تاب لغزشی محور آزادراه قزوین-کرج اجرا شده است.

وی درباره توضیح این نوع از آسفالت عنوان کرد: با توجه به سطح هموار رویه راه آزادراه قزوین- کرج و درخواست پلیس راه استان، افزایش اصطکاک سطح محور20  کیلومتر حد فاصل پل زیاران به سمت آبیک در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قرار گرفت و عملیات اجرایی لاین جنوبی آن در سال گذشته صورت پذیرفت و در سال جاری لاین شمالی آن نیز آغاز شده است. مخلوط های میکروسرفیسینگ که شامل مصالح صددرصد شکسته با دانه بندی مشخص، قیر امولسیون اصلاح شده ، آب و فیلترهای معدنی می باشد که در نهایت با یکدیگر مخلوط شده و سپس با ماشین مخصوص میکرو سرفیسینگ بر روی سطح جاده پخش می شوند.

حق لطفی در ادامه افزود: آسفالت میکروسرفیسینگ عموماً به عنوان مخلوط مناسبی برای تعمیر و نگهداری پیشگیرانه طبقه بندی شده می شود و اغلب به عنوان مخلوط سطحی در اصلاح شیارشدگی، بهبود اصطکاک سطح و افزایش عمر روسازی با عنوان آسفالت حفاظتی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز