خبرگزاری کار ایران

آتش سوزی بازار قزوین مهار شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۲۲۶

قائم مقام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: آتش سوزی یک باب مغازه در بازار قزوین با تلاش نیروهای آتش نشانی مهار و جلوی سرایت آن به مغازه های همجوار گرفته شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین  به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، قدیر موسی خانی در تکمیل این خبر افزود: در پی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی مغازه‌ای در راسته طلافروشان بازار قزوین بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های یک، سه و ۶ در کمتر از پنج دقیقه در محل حضور یافتند.

وی تصریح کرد: با حضور آتش نشانان مشاهده شد یک باب مغازه لباس فروشی به دلایل نامعلومی دچار آتش سوزی شده و شعله‌های آتش از طریق بالکن و پشت بام در حال سرایت به سایر مغازه‌ها است.

معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: آتش نشانان با وجود آتش سوزی سنگین مغازه با تمام تجهیزات نسبت به مهار آتش اقدام کردند.

موسی خانی ادامه داد: با پایان مهار آتش سوزی لکه گیری و ایمن سازی مکان موردنظر انجام شد.

وی بیان کرد: آتش نشانان برای جلوگیری از احتمال آتش سوزی مجدد به همراه عوامل انتظامی تا صبح در محل حضور داشتند.

موسی خانی یادآور شد: علت آتش سوزی توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز