خبرگزاری کار ایران

طی سه‌ماهه نخست سال ۹۸ انجام شد؛

پرداخت ۱۱۳ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به نیازمندان البرزی

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۰۱۴

رئیس صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان البرز با اشاره به رشد ۴۰۰ درصدی‌اعطای وام قرض‌الحسنه به نیازمندان در سه‌ماهه نخست سال ۹۸ در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۷ گفت: از ابتدای سال رقمی معادل ۱۱۳ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به ۱۹۲۸ مددجوی تحت‌حمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان البرزی پرداخت‌ شده است.

به گزارش ایلنا، علی حسین فرسود با اشاره به اینکه حدود ۶۳ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه مددجویان از منابع کمیته امداد نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان البرز و ۵۰ میلیارد ریال از منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شده است گفت: تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی به مددجویان در موضوعات اشتغال، مسکن و کارگشایی اعطا می‌شود.

وی رقم پرداختی وام قرض‌الحسنه به نیازمندان در سه‌ماهه اول سال ۹۷ را ۲۸ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: از ابتدای سال رقمی معادل ۱۱۳ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به ۱۹۲۸ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان البرزی پرداخت‌شده است.

فرسود با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه بیان کرد: تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی به مددجویان این نهاد از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت تا سقف پنج میلیون تومان بدون کارمزد و سود به‌صورت کاملاً قرض‌الحسنه و تسهیلات پرداختی به نیازمندان از طریق بانک قرض‌الحسنه مهر بدون سود و با کارمزد ۴ درصد پرداخت می‌شود.

رئیس صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان البرز افزود: اتصال به شبکه شتاب، صدور آنی کارت‌بانکی، عدم دریافت جریمه دیرکرد اقساط، و قابلیت استفاده از اینترنت بانک و همراه بانک ازجمله مزایای حساب‌های صندوق امداد ولایت است.

وی با اعلام اینکه صندوق‌های خانگی و محلّی، مؤسسات خیریه، مساجد و شرکت‌ها و واحدهای تولیدی می‌توانند با سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت تسهیلات کارکنان و اعضای خود را از این طریق پرداخت کنند افزود: نیکوکاران می‌توانند در صورت تمایل پس از سپردن وجوه خود به‌عنوان امانت نزد صندوق، نیازمندان موردنظر خود را به صندوق امداد ولایت معرفی کنند تا صندوق به‌عنوان کارگزار نسبت به دریافت مدارک، ضمانت لازم و وصول اقساط اقدام کند.

گفتنی است صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت پس از دریافت مجوز فعالیت از سـوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در ۱۷ خردادماه ۱۳۹۵ در عـرصه پولی و مـالی با اهـداف غیرانتفاعی و خـیرخواهانه فعالیت خود را آغاز کرده است و برای مصـارفی همچـون اشتغال، مسکن، هزینه‌های درمـانی، تحـصیلی و معـیشتی به نیازمـندان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز