خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری مازندران:

۵ عضو شورای شهر بهشهر جلب و تفهیم اتهام شدند

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۳۹۷

حجت الاسلام محمدصادق اکبری گفت: ۵ عضو شورای شهر بهشهر جلب و تفهیم اتهام شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حجت الاسلام محمدصادق اکبری با بیان اینکه ارائه نظر شخصی و دخالت های بی جهت در اداره امور شهری و اعمال رفتار خلاف توسط اعضای شورا، نارضایتی شهروندان را در پی داشته است، افزود: شهروندان به تبع این موضوع در جهت احقاق یا تضییع حقوق خویش، موضوع را به مدعی العموم گزارش کرده و خواستار اقدام عاجل قانونی برای حل این معضل بسیار مهم شدند.

این مقام قضایی ادامه داد: رفتار و عملکرد اعضای شورای شهر بهشهر نه تنها موجب خروج آنها از وظایف ذاتی قانونی خود شده بلکه توقف و یا تعطیلی بخش های مختلف اداری و اجرایی شورای شهر و شهرداری و مواردی مانند عدم تعیین تکلیف نسبت به اجرای پروژه های شهری با نگاه شخصی از جمله آسفالت، ترمیم خیابان ها و کوچه های شهر، دفع زباله و غیره را نیز موجب شده است.

رئیس کل دادگستری مازندران در ادامه گفت: نتیجه رفتارها و اقدامات غیر قانونی آنها برخلاف مصالح عمومی و بعضاً دارای تبعات اجتماعی و امنیتی و حتی حیف و میل اموال عمومی بوده و به شکایت کیفری اعضای شورای شهر علیه یکدیگر وتشکیل پرونده کیفری منجر شده است.

وی افزود: بر این اساس در راستای حفظ اموال عمومی و بیت المال توسط مدعی العموم، پرونده در یکی از شعب دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ثبت و در ادامه جهت رسیدگی به اتهام آنان دایر بر اختلاس، احضاریه صادر شده که به لحاظ عدم حضور در مهلت مقرر، برگ جلب پنج عضو شورای شهر بهشهر صادر و پس از حضور و تفهیم اتهام نسبت به رفع اثر جلب آنان اقدام شده است.

حجت الاسلام اکبری خاطرنشان کرد: تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه داشته و پرونده در جریان رسیدگی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز