خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولین؛

شهردار جدید بهشهر معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۱۸

در حکمی از سوی استاندار مازندران، حمید آزموده به عنوان شهردار جدید بهشهر منصوب و از زحمات قاسم جعفری شهردار قبلی تجلیل شد.

با حضور امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، معاون عمرانی استاندار مازندران، نماینده مردم شرق مازندران در مجلس، فرمانداربهشهر و جمعی از مسئولان، حمید آزموده بعنوان شهردار جدید بهشهر معرفی شد.

به گزارش ایلنا از بهشهر، معاون عمرانی استاندار روز شنبه در آیین تودیع و معارفه شهرداران بهشهر اظهار داشت: سازندگی و پیشرفت همه جانبه شهر باید در دستور کار اعضای شورای شهر و شهردار بهشهر قرار گیرد.

علی نبیان با بیان اینکه وجود آبهای سطحی و بالا بودن سطح آب‌ها در پایین دست بهشهر نگران کننده است افزود: شهردار باید از تمام ظرفیت‌ها بای مهار این آب‌ها استفاده کند.

وی گفت: پیشگیری از آبگرفتگی منازل پایین دست بهشهر از مسائلی است که باید با فوریت انجام شود تا خدای ناکرده دچار مشکلات و عواقب بعدی نشویم.

نبیان در ادامه با اشاره به راه اندازی کمپوست بهشهر خاطر نشان کرد: این کارخانه از جمله کارخانه‌های موفق با پیشرفت مناسب در مازندران است که تنها مشکل آن خرید دستگاه همزن است که باید با همکاری شهرداری‌های بهشهر، نکا، گلوگاه، خلیل شهر و رستمکلا عملیاتی شود و مشکلات دفن زباله در بهشهر حل و فصل شود.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: متاسفانه در اختصاص بودجه تملک دارایی سال ۹۲ تا کنون ریالی به بهشهر تخصیص نیافته است ولی پروژه‌های عمرانی ما با قوت در حال انجام است.

احمد علی مقیمی راه اندازی کارخانه کمپوست هم از دغدغه‌های مهم شهرهای شرق مازندران دانست و افزود: دپوی زباله در بالادست بهشهر مشکل آفرین شده است و باید در اسرع وقت نسبت به راه اندازی کمپوست اقدام شود.

وی بیان داشت: متاسفانه وضعیت شهرداری‌های ما وضعیت مناسبی نیست و باید مسئولان استانی در این رابطه کمک کار ما باشند و ما نیازمند نگاه عادلانه استانی در تنخصیص اعتبارات به شرق مازندران هستیم.

مقیمی گفت: از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم تا شهر را در حوزه‌های مختلف با نگاه کار‌شناسی و عقلانی در تراز قابل قبول قرار دهیم.

گفتنی است در حکمی از سوی ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران، حمید آزموده به عنوان شهردار جدید بهشهر منصوب و از زحمات قاسم جعفری شهردارقبلی تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز