خبرگزاری کار ایران

چهارشنبه شب صورت گرفت؛

بازدید معاون وزیر کشور از پروژه‌های شهری سنندج

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۵۳۲

در این بازدیدها مقرر شد تا ضمن رعایت قوانین، نسبت به تکمیل این پروژه ها اقدام لازم به عمل آید.

معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور با همراهی معاون امور عمرانی استاندار کردستان، رئیس شورای شهر و شهردار سنندج از چند پروژه نیمه تمام این شهر بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، «هوشنگ خندان دل» چهارشنبه شب از پروژه‌های در دست اقدام شهرداری سنندج شامل: تقاطع هم سطح ضیاالدینی، تقاطع غیرهم سطح دانشگاه کردستان، تونل خیابان انقلاب بازدید بعمل آورد.

در ادامه این بازدید، معاون فنی وعمرانی شهرداری سنندج از روند کار پروژه‌های در دست اقدام گزارشی را ارائه داد و گفت: تقاطع هم سطح ضیاالدینی که از ۲۲ ماه پیش آغاز شده در ۲۲ اردیبهشت ماه سالجاری همزمان با سالروز سفر تاریخی معظم له به کردستان به بهره برداری می‌رسد.

محمد صدیق فتحی با بیان اینکه ۴.۵میلیارد تومان برای این پروژه در نظر گرفته شده است، افزود: ۲.۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و ۲ میلیارد تومان دیگر از محل اعتبارات داخلی سازمان در نظر گرفته شده که تاکنون برای این تقاطع با ۳۰۰ متر طول، ۱۵۰ متر مسقف و ۱۵۰ متر روباز، ۳ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: تقاطع غیر هم سطح دانشگاه کردستان نیز که بر روی خیابان پاسداران در حال ساخت است از مرداد ماه سال گذشته آغاز و در ۱۲ مهر ماه امسال به مناسبت عید سعید قربان به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون فنی وعمرانی شهرداری سنندج بیان داشت: ۴ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این پروژه برآورد شده که تاکنون ۲۲ میلیارد ریال آن هزینه شده است.

همچنین تونل انقلاب اتصال کننده میدان نبوت به چهار راه انقلاب، پروژه بعدی شهر سنندج بود که مورد بازدید مسئولان قرار گرفت.

فتحی در ادامه اظهار داشت: دهنه این تونل دارای ۱۵ متر طول و کل مسیر ۲۲۰ متر است که عملیات اجرای آن از خرداد ماه سال ۹۱ آغاز شده است.

وی با اشاره به مجموع ۶ میلیارد تومان هزینه برای این طرح، گفت: برای تکمیل پروژه ۳.۵ میلیارد تومان دیگر اعتبار لازم است.

در این بازدید‌ها مقرر شد تا ضمن رعایت قوانین، نسبت به تکمیل این پروژه‌ها اقدام لازم به عمل آید.

بنابراین گزارش، مسئولان از مجموعه بازیافت زباله و کارخانه آسفالت این شهر نیز بازدید به عمل آوردند.

مدیرعامل سازمان بازیافت شهرداری سنندج در این بازدید یادآور شد: روزانه در این شهر ۳۵۰ تن زباله تولید می‌شود که ۲۱۰ تن آن برای بازیافت به این مجموعه وارد می‌شود.

عبدالله قوامی با اشاره به اینکه ۱۵ درصد از سیستم به کار رفته در این مجموعه مکانیزه است، خاطرنشان کرد: ۸۵ درصد مابقی زباله‌ها به صورت سنتی بازیافت می‌شوند.

وی در پایان سخنانش بیان داشت: در این واحد که ظرفیت تولید ۱۲۰ هزار تن آسفالت را دارد، ۸۰ هزار تن آسفالت در سال گذشته تولید شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز