خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ اعلام کرد:

پرداخت 90 درصد از مطالبات کلزاکاران مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۳۳۵

سید محمد جعفری از پرداخت 90 درصد از مطالبات کلزاکاران مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 با بیان این مطلب گفت: از ابتدای فصل خرید دانه روغنی کلزا در سالجاری تاکنون بیش از  21 هزار و 783 تن کلزا به ارزش 706 میلیارد و 149 میلیون ریال از کشاورزان مازندرانی خریداری شد.

سید محمد جعفری افزود: با پیگیریهای بعمل آمده کشاورزانی که تا 24 خرداد کلزای خود را به مراکز خرید شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 تحویل دادند، مطالبات آنها به مبلغ 637 میلیارد و 480 میلیون ریال از طریق سامانه خرید تضمینی بانک عامل پرداخت شد.

وی اظهار امیدواری کرد: با پیگیری های صورت گرفته مطالبات سایر کلزاکاران نیز بزودی پرداخت شود.

جعفری افزود: بیشترین میزان تحویل کلزا در سطح استان همچنان به کشاورزان شهرستان بهشهر با 8 هزار و 386 تن تحویل این محصول به مراکز خرید تضمینی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 تعلق دارد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 اظهار داشت: بر اساس دستور العمل خرید تضمینی کلزا قیمت پایه خرید هر کیلوگرم دانه روغنی کلزا  با دو درصد ناخالصی و 10 درصد رطوبت 34 هزار و 398 ریال تعیین شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا زمانی که کشاورزان عزیز، کلزا برای تحویل داشته باشند مراکز خرید شرکت غله دائر خواهند بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز