خبرگزاری کار ایران

تخلف معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری در صدور کارت بلیت خبرنگاری

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۰۵۰

عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای تهران نسبت به تخلف معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری در نحوه صدور کارت بلیت خبرنگاری تذکر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حجت نظری (عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر تهران) در تذکری در یکصد و چهل و هشتمین جلسه شورای شهر تهرات با اشاره به سالگرد استاد حسن کسایی در روز گذشته و سالگرد استاد جلیل شهناز در روز آینده گفت: لازم می‌دانم یادی از این دو موسیقی‌دان و هنرمند شهیر کشورمان داشته باشم.

وی در ادامه در تذکری درباره مصوبه ساماندهی مشاغل سیار و بی‌کانون گفت: این مصوبه که طرح آن پس از ساعت‌ها کار کارشناسی در ۲۳بهمن سال گذشته به تصویب رسید، شهرداری تهران را ملزم به اجرای آن می‌کند. اما متاسفانه در حال حاضر پس از گذشت حدود چهار ماه از لازم الاجرا شدن آن  شهرداری تهران و معاونت خدامت شهری شهرداری اقدام خاصی برای اجرای مصوبه شورای شهر نکرده است. این تعلل شهرداری درحالی رخ داده که حضور بدون ساماندهی دستفروشان و مشاغل سیار، مشکلات زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده که از جمله مهم‌ترین مثال‌های آن وضعیتی است که چهارراه ولیعصر به آن دچار شده است.

وی در ادامه از شهرداری تهران درخواست کرد هرچه سریعتر مصوبه شورای شهر تهران را اجرایی کرده و تا آن زمان، از هرگونه برخورد احساسی، سلیقه‌ای و کوتاه مدت که برخلاف مصوبه شورای شهر تهران باشد خودداری کند.

نظری در تذکر دیگری درباره هزینه کارت بلیت خبرنگاری به معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تذکر داد.

وی با اشاره به اینکه بر‌اساس مصوبه شورای شهر، کارت بلیت مترو و اتوبوس برای خبرنگاران باید رایگان و بدون سقف مبلغ باشد که به مدت یک سال در اختیار آنان قرار می گیرد گفت: متاسفانه در تخلفی آشکار از مصوبه شورای شهر تهران در سال گذشته کارت بلیت یک‌ساله با مبلغ 350هزارتومان در اختیار خبرنگاران قرار گرفت و گویا امسال نیز همان رویه در پیش است و قرار است برخلاف مصوبه شورا  کارت بلیت خبرنگاران  با مبلغی مشخص، در اختیارشان قرار گیرد. در همین راستا نیز تاکید می‌کنم که باید طبق مقررات، بلیت مترو خبرنگاران یکساله و بدون مبلغ باشد.

این عضو شورای شهر در انتها اظهار کرد: چند روز پیش نیز کارت بلیت مترو با اعتباری 47 ساله در یکی از ایستگاه‌های متروی پایتخت کشف شده است. لازم است در این مورد نیز بررسی‌های لازم انجام و اگر افرادی توانسته‌اند بلیت مترو را هک کنند، باگ های امنیتی آن بررسی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز