خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم شهرستان بوئین زهرا و آوج:

بسیاری از ادارات آوج با کمبود نیرو خدمت‌رسانی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۷۶۴

نماینده مردم شهرستان بویین زهرا و آوج گفت: بسیاری از ادارات و دستگاه‌های این شهرستان با کمبود نیرو مشغول خدمت به مردم هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، روح الله بابایی صالح عصر روز شنبه در آئین معارفه نصرت الله علیرضایی فرماندار جدید آوج که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: آوج با شهرستان‌های دیگر استان فرق دارد و همه مسئولان و مدیران باید برای حل مشکلات این شهرستان نگاه ویژه داشته باشند.

وی اضافه کرد: بسیاری از ادارات و دستگاه‌های این شهرستان با کمبود نیرو مشغول خدمت به مردم هستند و از فرماندار جدید و مسئولان استان تکمیل چارت نیروهای این دستگاه را درخواست داریم.

بابایی صالح افزود: این شهرستان، شهیدان شاخصی را در دفاع از انقلاب اسلامی تقدیم کرده است و باید مسئولان به گونه‌ای برای خدمت به مردم این شهرستان در محضر شهدا کار کنند که در قیامت شرمنده آنها نباشیم.

این نماینده با اشاره به خدمات صورت گرفته در این شهرستان، اضافه کرد: طی سه سال گذشته ۱۱۴ میلیارد تومان اعتبار ملی در قالب اعتبارات سفر رئیس‌جمهوری برای گازرسانی به تمامی روستاهای شهرستان اختصاص یافت که در تاریخ این شهرستان بی سابقه است.

وی گفت: امیدواریم فرماندار جدید نیز در این شهرستان با اولویت قرار دادن خدمتگزاری به مردم با روحیه جهادی تلاش کرده و برای تحقق عدالت در این شهرستان و حل مشکلات آوج گام بردارد.

شهرستان آوج با مرکزیت شهری به همین نام در ۱۲۰ کیلومتری جنوب غربی استان قزوین واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز