خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد:

دولت الکترونیک گامی به سوی دموکراسی دیجیتال

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۶۱۶

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تبدیل دولت الکترونیک به دموکراسی دیجیتال از اهداف اجرای طرح دولت الکترونیک و ارزیابی کارنامه آن است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر ناظمی در نشست خبری کارنامه دولت الکترونیکی کشور که در محل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور برگزار شد، با بیان اینکه شاهد بهبود وضعیت کشور در شاخص دولت الکترونیک هستیم، اظهار کرد: ارزیابی شش ماه یک بار دولت الکترونیک به شفاف‌تر شدن مسیری که طی می‌کنیم کمک زیادی می‌کند.

وی ادامه داد: این ارزیابی به ما کمک می‌کند تا ضعف‌های خود را بشناسیم و برای رفع آن اقدام کنیم.

ناظمی با تاکید بر اینکه سه عمده را در ارزیابی دولت الکترونیک مورد بررسی قرار می‌دهیم، افزود: اینکه چقدر دستگاه‌های دولتی و حکومتی به فرایند خدمات الکترونیکی ورود کرده‌اند، تا چه اندازه توانسته‌ایم سیلوهای ارتباطی را بین دستگاه‌ها به هم وصل کنیم و اینکه تا چه اندازه موفق به تبدیل دولت الکترونیک به دموکراسی دیجیتال شده‌ایم، از موضوعات عمده مورد بررسی در ارزیابی ما بوده است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای اندازه‌گیری میزان اجرای دولت الکترونیک در دستگاه‌های دولتی و حکومتی از رسانه‌ها کمک خواست و گفت: ارتقای کیفیت خدماتی که در دولت الکترونیک ارائه می‌شود نیاز به ارزیابی مستقل توسط رسانه‌ها و مردم دارد.

ناظمی تاکید کرد: ارائه گزارش نشانه‌ها به سازمان فناوری اطلاعات می‌تواند مسیر را برای ما روشن‌تر کند و ما را در شناخت مشکلات کمک کند.

وی در پایان سخنان خود گفت: هم‌اکنون کارنامه دولت الکترونیک در پایگاه مربوطه قابل مشاهده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز