خبرگزاری کار ایران

رپورتاژ آگهی در سایتهای سفر و گردشگری

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۴۸۰

در این روش، یک خبر تبلیغاتی بصورت گزارش، مصاحبه و یا معرفی محصولات و خدمات سایت ارائه دهنده خدمات مسافرتی یا فروشنده بلیط و رزرو هتل و غیره، در سایت‌های معتبر منتشر می شود و کلمات کلیدی در متن خبر نیز به وبسایت مبداء هایپرلینک می شود، بنابراین برای سئوی سایت در گوگل بسیار موثر و کارآمد است

رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روشهای بازاریابی آنلاین و تبلیغات در جهان در حوزه برندینگ محسوب می شود. در این روش، یک خبر تبلیغاتی بصورت گزارش، مصاحبه و یا معرفی محصولات و خدمات سایت ارائه دهنده خدمات مسافرتی یا فروشنده بلیط و رزرو هتل و غیره، در سایت‌های معتبر منتشر می شود و کلمات کلیدی در متن خبر نیز به وبسایت مبداء هایپرلینک می شود، بنابراین برای سئوی سایت در گوگل بسیار موثر و کارآمد است. دلیل این امر آنست که مثلا اگر شخصی در گوگل عبارت تور لحظه آخری را جستجو کند، گوگل از بین سایتهای ارائه دهنده تور لحظه آخری، سایتی را بالاتر در نتایج اول جستجو نشان می دهد که اعتبار بیشتری داشته باشد. این اعتبار از اعتبار سایتهای دیگر در این حوزه (سفر و گردشگری) گرفته می شود. بنابراین با خرید رپورتاژ آگهی از سایتهای سفر و گردشگری ، می توان رتبه سایت را در گوگل افزایش داد و بر مشتریان خود، که در واقع کاربران هدفمند گوگل هستند افزود.

یک مزیت اصلی رپورتاژ آگهی این است که بک لینکهای آن دائمی است و از روی سایتها حذف نمی‌گردد. البته باید دقت نمایید از سایتهایی رپورتاژ آگهی بگیرید که از باقی ماندن دائمی مطلب شما در آن سایتها مطمئن باشید.

رپورتاژ آگهی در سایتهای سفر و گردشگری

مزیت رپورتاژ آگهی تخصصی این است که سایت شما از سایتهای هم گروه خود بک لینک دائمی می‌گیرد. در این ارتباط، رپورتاژ آگهی در سایتهای سفر و گردشگری، به سایتهای این حوزه اعم از سایت های معتبر خرید بلیط هواپیما، خرید بلیط قطار، رزرو هتل، آژانس هواپیمایی، آژانس مسافرتی و فروشندگان تور لحظه آخری داخلی و تور لحظه آخری خارجی کمک شایانی در افزایش رتبه ایشان در گوگل و به طبع آن افزایش مشتریان آنها می‌نماید. همچنین رپورتاژ آگهی با توضیحات کامل و تصویر و چندین بک لینک در مطلب، بازدیدکنندگان را با خدمات سایت آشنا می‌کند و ایشان را برای بازدید سایتتان تشویق می‌کند. متن رپورتاژ می تواند از لحاظ حجم، نامحدود و طولانی باشد. اما حداقل 3 پاراگراف (یا بیشتر) برای شرح مفصل خدمات یک سایت در حوزه سفر و گردشگری توصیه می‌شود.

معرفی سایتهای سفر و گردشگری برای رپورتاژ آگهی

سایتهای این حوزه شامل 15 سایت است، که می‌توانید با خرید رپورتاژ در این پکیج، یک پست (مطلب) دائمی شامل یک تصویر و حداکثر 5 بک لینک به سایت شما (صفحه اصلی و صفحات داخلی سایت شما) از هر سایت قرار دهید. در ادامه با سایتهای این گروه (سفر و گردشگری) به اختصار آشنا می‌شویم:

  1. آثارنیوز (www.asarnews.ir): این سایت که در واقع خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری است، مکان خوبی برای معرفی سایت های رزرو هتل، آژانسهای هواپیمایی و مسافرتی و تور لحظه آخری داخلی است.
  2. بازار پرواز (www.flybazar.ir): سایت بازار پرواز که فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم آنرا در برنامه دارد، درباره هوانوردی، هواپیما، هلیکوپتر و دنیای پرواز مطالب خوبی می گذارد و به معرفی تور گردشگری و تورهای هوایی می‌پردازد. بنابراین برای معرفی سایت های معتبر خرید بلیط هواپیما، آژانسهای هواپیمایی و مسافرتی در قالب رپورتاژ آگهی مناسب است.
  3. بریونی (www.beriooni.ir): مطالب مربوط به گردشگری ایران و اجتماعی در سایت بریونی دنبال می‌شود. بنابراین برای معرفی تورها لحظه آخری داخلی و خارجی مناسب است.
  4. بن ایر (www.bonair.ir): سایت بن ایر مطالب گردشگری و هواپیمایی، تورهای گردشگری و اخبار روز حوزه حمل و نقل را پوشش می‌دهد.
  5. بیا شمال (www.biashomal.ir): معرفی شمال و خرید و فروش ویلا در سایت بیاشمال مطرح می‌شود.
  6. تور مسافرتی (www.ftour.ir): سایتی است برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری.
  7. سفرگو (www.safargoo.ir): معرفی تورهای خارجی و داخلی، تورهای لحظه آخری، بلیط چارتر و اخبار روز ایران و جهان با تمر کز بر گردشگری در سایت سفرگو صورت می‌گیرد. سفرگو راهنمای سفر شماست. در سفرگو تجربیات مسافران نیز درج می‌شود که در قالب سفرنامه در سایت سفرگو قرار می گیرد.
  8. شمال برگ (www.shomalbarg.ir): در سایت شمال برگ، همه چیز درباره شمال و زندگی در آن، گیلان و مازندران، خرید زمین، ویلا، اجاره ویلا، پلاژ قرار می‌گیرد.
  9. شمال صنعت (www.shomalsanat.ir): در این سایت صنعت شمال کشور مورد تدقیق قرار می‌گیرد.
  10. عصر توریسم (www.asretourism.ir): در سایت عصر توریسم، به توریسم و گردشگری پرداخته می شود. بنابراین جایگاه خوبی برای تبلیغ آژانسهای مسافرتی، تورهای لحظه آخری داخلی و خارجیست.
  11. فاما  کیش (www.famakish.ir): این سایت که به معرفی مراکز اقامتی و گردشگری کیش و تجارت و گردشگری و هتلداری در کیش می پردازد، محل مناسبی برای سایت های معتبر فروش بلیط هواپیمای کیش، تور کیش و دیگر تورهای داخلی و خارجی است.
  12. فراجا (www.faraja.ir): این سایت علاوه بر پوشش دادن اخبار و مطالب میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، جایابی جهت توریستها را در برنامه دارد.
  13. فست تریپ (www.ifasttrip.com): فست تریپ یا تریپ سریع سرویس حمل  کالا و حمل مسافر است، اما مطالب حمل مسافر اینترنتی، تور ارزان، حمل  کالای ارزان، ترافیک، خودرو و آلودگی هوا همه از موضوعات اصلی سایت فست تریپ است.
  14. فقط سفر (www.onlytravel.ir): بلیط، تور، تور داخلی، تور خارجی، چارتر، راهنمای سفر در اونلی تراول یا فقط سفر و پوشش دهی مطالب روز در حوزه سفر و گردشگری، از مطالب اصلی این سایت است.
  15. لذت سفر (www.enjoytrip.ir): سایت لذت سفر یا enjoy trip با معرفی م کانهای گردشگری و توریستی ایران و جهان و جاذبه های گردشگری آنها، لذت سفر را با شما به اشترا ک می‌گذارد.

رپورتاژ آگهی در سایتهای سفر و گردشگری

تمام این سایتها فعال و معتبر بوده و بدلیل ارتقا و بروزرسانی مداوم و روزانه محتوا، در حال رشد سریع اعتبار هستند و از اینرو به ارتقای رتبه گوگل سایتهایی که بک لینک می دهند کمک زیادی می کنند. سایتهای پکیج سفر و گردشگری بدلیل فعالیت مداوم و روزانه، در گوگل در صفحه اول هستند. این مورد را می توانید با جستجوی عنوان مطالبی که چند روز قبل روی سایتها گذاشته شده در گوگل براحتی متوجه شوید.

برای سفارش پکیج رپورتاژ آگهی در سایتهای سفر و گردشگری می توانید به سایت لینک بگیر دات کام (www.LinkBegir.com) مراجعه نمایید. سایت لینک بگیر دات کام از معتبرترین سایتهای فروش رپورتاژ آگهی و بک لینک در ایران می باشد، که دارای نماد اعتماد دو ستاره و نشان طلایی ساماندهی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز