خبرگزاری کار ایران

فرماندار مهدیشهر؛

حوزه گردشگری مهدیشهر نیاز به تحول دارد

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۶۵۸

فرماندار مهدیشهر خواستار معرفی هر چه بیشتر قابلیت‌های گردشگری شهرستان مهدیشهر و رشد گردشگری این شهرستان شد.

فرماندار مهدیشهر در دیدار با مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان در محل این اداره کل، اظهار داشت: حوزه گردشگری مهدیشهر نیاز به تحول دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط ‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان، محمدرضا قنبری با بیان اینکه رشد صنعت گردشگری، مطلوب‌تر از صنعتی کردن مهدیشهر است، گفت: هوای مهدیشهر نباید آلوده شود.

قنبری گفت: برای افزایش رفاه مسافران و گردشگران، صنوف مزاحم به خارج از محدوده شهری این شهرستان منتقل شده است تا سطح شهر مکان خوبی برای ارائه خدمات به گردشگران باشد.

سرپرست اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مهدیشهر نیز در این دیدار، برپایی سه سیاه چادر عشایری در مهدیشهر را از جمله برنامه‌های نوروزی این اداره عنوان کرد.

همایون جورابلو بیان داشت: یکی از اولویت‌های این اداره، رشد و ترویج صنایع‌دستی است و برپایی نمایشگاه‌ها و بازارچه های صنایع‌دستی می‌تواند نقش موثری در جذب گردشگر داشته باشد.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان نیز خواستار حفظ بافت تاریخی شهمیرزاد و مهدیشهر شد و گفت: باید از قابلیت آئین نامه " مسافر کاشانه " در مهدیشهر و شهمیرزاد برای اسکان مسافران استفاده کرد.

حسین خواجه بیدختی افزود: منازلی که دارای سکونت دائمی نیستند در شهمیرزاد زیاد است و باید از قابلیت وجود این منازل برای اسکان موقت گردشگران استفاده کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز