خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین:

آزادی 32 زندانی توسط خیران در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۴۷۹

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: با کمک خیران و نیکوکاران در سال گذشته،۳۲ زندانی جرائم غیر عمد از زندان آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از سایت خبری کمیته امداد؛ مجید مومنی در نشست شورای مدیران کمیته امداد استان بیان کرد: ماه رمضان پایان یافت ولی کار کمیته امداد امام (ره) با ایجاد ظرفیت های جدید خدمت رسانی در این ماه مبارک، بیش از پیش گسترش می یابد.

وی ادامه داد: طی سال ۹۷ با کمک خیران و نیکوکاران ۳۲ زندانی جرائم غیرعمد از زندان آزاد شده اند که لازم است این حرکت در سال جاری نیز با جدیت استمرار یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: برخی افراد به دلایل غیر عمد و با عنوان جرایم غیر خشن در زندان محبوس هستند که لازم است برای آزادی این افراد با استفاده از ظرفیت نیکوکاران تدبیر شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این راستا، افزود: در نماز عید سعید فطر سال جاری بیش از ۲۱ میلیارد ریال فطریه جمع آوری و به سرعت میان مددجویان و نیازمندان توزیع شد.

مومنی با اشاره به لزوم تمرکز در حوزه مسکن و اشتغال عنوان کرد: اشتغال هر روز و هر ساعت باید مورد توجه و پیگیری روسای ادارت کمیته امداد شهرستانهای استان باشد چون تا زمانی که درآمدزایی مددجویان به سرانجام نرسد، امکان قطع وابستگی مددجو از کمک دیگران تحقق نمی یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: در خصوص مسکن نیز با توجه به خرید ۴۲۵ واحد مسکونی مهر توسط کمیته امداد استان قزوین برای مددجویان، تحویل این واحدها و اقدام به تأمین مسکن برای ایتام و نیازمندان موجب می شود دغدغه های فعلی مددجویان رفع شده و توان مالی آنها با توجه به حذف هزینه اجاره بها از سبد هزینه های زندگیشان افزایش یابد.

وی گفت: گام جدی و بلندی که در حوزه مسکن برداشته شده به تحقق شعار یتیم بدون مسکن در قزوین کمک خواهد کرد بنابراین باید با استفاده از توان ایجاد شده و ظرفیت‌های پیش‌بینی شده برای رسیدن به این شعار و خانه‌دار کردن ایتام قزوین تلاش کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز