خبرگزاری کار ایران

معتبرترین اتوبار و باربری در تهران

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۴۳۴

یافتن معتبرترین اتوبار و باربری برای افرادی که قصد اسباب کشی دارند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. کیفیت اسباب کشی و جابجایی شما به میزان بسیار چشمگیری درگیر این انتخاب می باشد. تنها یک انتخاب نادرست می تواند دردسرهای بسیاری را برای شما ایجاد نماید پس نهایت دقت و تلاش خود را بایستی در این زمینه به کار بندید.

این روزها شاهد تعداد بسیار بالایی از شرکت های اتوبار وباربری می باشیم. برخی از این مجموعه های حمل و نقل با مجوز رسمی از اتحادیه می باشند. و برخی دیگر حتی بدون هیچ مجوزی به صورت آزاد مشغول به فعالیت هستند. بنابراین اگر تجربه و اطلاعات کافی در این زمینه نداشته باشید. قطعا قادر به یافتن معتبرترین اتوبار و باربری نخواهید بود.

و این مسئله برای شما مشکلات بسیاری را به همراه خواهد داشت.

جهت داشتن انتخابی مناسب باید زمان صرف نمایید. لیستی از شرکت های حمل و نقل را آماده نمایید. سپس شروع به تحقیق کنید. از دوستان و آشنایانی که به تازگی اثاث کشی داشته اند می توانید سوال کنید. با استفاده از این روش قطعا لیست شما کوتاه تر خواهد شد. و برخی از اسامی شرکت ها خط خواهند خورد. می توانید با برخی از آن ها در تماس باشید. اطلاعات کافی را دریافت نمایید. نحوه برخورد و اطلاعاتی که به شما می دهند. از دیگر روش های شناخت یک باربری معتبر می باشد.

شرکت های حمل و نقل معتبر و با تجربه اصولا ماشین های حمل بار مخصوص دارند. این ماشین ها با طراحی اختصاصی همان شرکت نیز می باشند. پس می توانید از این روش نیز معتبر ترین اتوبار و باربری را جهت اسباب کشی تان شناسایی نمایید.

معتبرترین اتوبار و باربری در تهران

اتوبار اطلس بار معتبر ترین باربری در تهران

همواره در اتوبار و باربری اطلس بار به عنوان معتبر ترین باربری تهران معرفی شده ایم. ما توانسته ایم بهترین و متمایزترین خدمات جابجایی را ارائه نماییم. این خدمات شامل بسته بندی اثاثیه , حمل تمامی وسایل ، ارائه خدمات چیدمان وسایل می باشند. لازم به ذکر است ارائه تمامی لوازم و تجهیزات بسته بندی وسایل نیز از خدمات مان است.

لازم به ذکر است خدمات ارسال بار به شهرستان ها را نیز بدون هیچ محدودیتی ارائه می نماییم. کاهش و از بین بردن استرس اسباب کشی از اصلی ترین اهداف مان بوده است. به همین منظور هر روز در حال گسترش و بهبود علم و تجربه مان در امر ارائه خدمات جابجایی می باشیم.

کلیه خدمات ارائه شده توسط ما هم راستا با شرکت های اروپایی می باشد.

خدمات اطلس بار به عنوان معتبرترین اتوبار و باربری در تهران

ویژه ترین خدمات شایسته شما عزیزان آماده نموده ایم. ما به دنبال ارائه بهترین ها برای شما هستیم.از این رو:

برای اولین بار در کشور امکان محاسبه قیمت باربری به صورت آنلاین را بر روی وب سایت خود ایجاد نموده ایم. شما می توانید در کوتاهترین زمان ممکن با مراجعه به بخش "محاسبه آنلاین قیمت" در وب سایت ما در کمتر از سه دقیقه و با انتخاب خدمات موردنیازتان، محاسبه قیمت جابجایی تان را به راحتی انجام دهید.

ارائه مشاوره به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل. تنها کافیست تا با شماره تماس 1511 (بدون نیاز به پیش شماره در سراسر تهران) با ما در تماس باشید. همکاران ما پاسخگوی تمامی سوالات شما عزیزان جهت تجربه ای شیرین از اسباب کشی تان می باشند.

امکان اعزام کارشناسان متخصص و با تجربه به محل شما عزیزان جهت برآورد هزینه های جابجایی تان.

ارائه خدمات انتخاب بهترین روز و ساعت اسباب کشی جهت رفاه حال شما عزیزان

ارائه خدمات بسته بندی اثاثیه برای جابجایی با سرعت، کیفیت و دقت عمل بسیار بالا

ارائه تجهیزات و لوازم بسته بندی اثاثیه

خدمات حمل بار

اجاره انواع ماشین باربری در ابعاد و اندازه های متنوع اعم از : نیسان، کامیون و کامیونت با دیواره های موکت کاری شده و دارای تجهیزات لازم در امر حمل اثاثیه

خدمات چیدمان وسایل در محل جدید

نصب و راه اندازی تمامی وسایل برقی توسط اپراتور متخصص

صدور بیمه نامه و بارنامه رسمی جهت ارسال بار

بسته بندی اثاثیه را به ما در باربری اطلس بار محول نمایید

با محول نمودن بسته بندی اثاثیه به پرسنل ما دیگر نیازی به داشتن نگرانی در این زمینه نخواهید داشت. این عزیزان با استفاده بسیار بهینه از لوازم بسته بندی می توانند همه وسایل را به بهترین شکل ممکن بسته بندی نمایند.

در اسباب کشی، بسته بندی وسایل دارای اهمیت بسیار خاص و ویژه ای می باشد. چرا که با عدم انجام صحیح آن وسایل آسیب های بسیار جدی خواهند دید.

سرعت عمل این عزیزان به شما کمک می نماید تا زمان زیادی را برای این کار صرف نکنید.

همچنین می توانید جهت خرید تمامی لوازم بسته بندی از جمله:

وکیوم

بابل نخودی

کارتن حمل بار

کارتن رگال دار

استرچ

ساک رختخواب

استرچ

چسب

cool box

با قیمتی استثنایی با ما در تماس باشید.

خدمات حمل بار درون شهری و بین شهری با باربری و اتوبار اطلس بار

ارائه تمامی خدمات حمل بار در تهران را می توانید از ما بخواهید. با توجه به تعداد بالای پرسنل متخصص و همچنین ماشین های حمل بار، خدمات مان را بدون هیچ محدودیتی در سراسر تهران از جمله :

اتوبار و باربری در شمال تهران

اتوبار و باربری در شرق تهران

اتوبار و باربری در غرب تهران

اتوبار و باربری در مرکز تهران

اتوبار و باربری در جنوب تهران

در تمامی محله ها و محدوده ها با سرعتی بالا ارائه می نماییم.

همچنین ارائه خدمات ارسال بار به شهرستان های سراسر کشور و خدمات باربری بین شهری از تخصص های ویژه مان می باشد.

شما عزیزان برای داشتن تجربه ای بی نظیر از جابجایی تنها یک تماس با ما در اطلس بار فاصله دارید. تنها با یک تجربه خدمات جابجایی مان می توانید به جمع مشتریان همیشگی ما بپیوندید.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز