خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته صنایع دستی انجام شد؛

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی در روستای قشلاق

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۷۷۹

نمایشگاه توانمندی‌های حوزه هنرهای سنتی و صنایع دستی هنرمندان و صنعتگران به مناسبت هفته صنایع دستی در روستای قشلاق شهرستان آبیک برپا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، به مناسبت هفته صنایع دستی نمایشگاه توانمندی‌های حوزه هنرهای سنتی و صنایع دستی هنرمندان و صنعتگران خانم روستای قشلاق شهرستان آبیک استان قزوین به مناسبت هفته صنایع دستی در سالن اجتماعات دهیاری این روستا برپا شد.

در این نمایشگاه بیش از 100 اثر هنرمندان و صنعتگران رشته‌های معرق، گلیم، چرم، رودوزی سنتی و شماره‌دوزی به نمایش گذاشته شده بود.

شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک  به همراه سیروس رجبی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار شهرستان آبیک، کبری کشاورزیان سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آبیک از این نمایشگاه صنایع دستی بازدید کردند.

در این بازدید، صنعتگران و هنرمندان خواستار تسهیلات بانکی شدند که احمدپور فرماندار آبیک بر تشویق بانوان هنرمند و صنعتگر برتشکیل تعاونی از سوی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک تاکید کرد و گفت: پس از تشکیل تعاونی، می‌توان نسبت به پرداخت تسهیلات کارآ و یا مشاغل خانگی اقدام کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز