خبرگزاری کار ایران

درافشانی خبر داد:

نمایشگاه صنایع دستی در پیاده‌راه سبزه میدان قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۳۳۸

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از برپایی نمایشگاه صنایع در پیاده راه سبزه میدان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد درافشانی اظهار کرد: در این نمایشگاه که با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین برپا شده، صنایع دستی و هنرهای سنتی توسط بانوان هنرمندان قزوینی برای معرفی به شهروندان در معرض نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه ۱۲ غرفه با حضور مربیان خانه های فرهنگ و فرهنگسراهای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و هنرمندان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین برپا شده و صنایع دستی بومی مربوط به قلم زنی، سوزن دوزی، گره چینی، معرق چوب، بافت انواع قالی و گلیم، دوردوزی سنتی، چرم دوزی و… و. در به نمایش در آمده است.

درافشانی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به مناسبت روز جهانی صنایع دستی و با هدف حمایت از کالای ایرانی، آشنایی شهروندان با هنرهای بومی و سنتی، رونق تولید و همچنین ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین بانوان هنرمندان برپا شده است.

این نمایشگاه تا ۲۴ خرداد ماه سالجاری در دو نوبت صبح ۹:۳۰ الی ۱۳ و عصر ۱۶ الی ۲۰:۳۰ در پیاده راه سبزه میدان جهت بازدید علاقمندان دایر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز