خبرگزاری کار ایران

سید محمود علوی:

آمریکا برابر ایران درمانده شده است

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۹۳۴

وزیر اطلاعات گفت: امروز بادکنک تبلیغات آمریکا علیه ایران ترکیده و در برابر کشور ما درمانده شده است.

به گزارش ایلنا، سید محمود علوی عصر امروز دوشنبه در آیین گرامیداشت ابر فیاض و بزرگداشت سید علی اکبر ابوترابی‌فرد افزود: رییس جمهوری آمریکا از یک‌سو پیچ تحریم را سفت می‌کند و از سوی دیگر شعار مذاکره می‌دهد و فکر کرده مردم ایران فریب الفاظ او را می خورند. مردم ایران در ۴۰ سال پس از انقلاب آنقدر پخته شده‌اند که ترامپ و امثال وی نمی‌توانند بر آنان تاثیر چندانی داشته باشند.

وی با بیان اینکه کشور ما در همه دنیا با رهنمودهای رهبر انقلاب بر سکوی اقتدار ایستاده، تصریح کرد: باید از منش مرحوم ابوترابی بیاموزیم که اگر با دیگران اختلاف دیدگاه و منش داریم اما اعضای یک خانواده و سربازان یک نظام و تحت یک فرماندهی هستیم. باید حتی با وجود فاصله فکری، دست در دست یکدیگر داشته باشیم، زیرا دشمن با مشاهده برادری، وحدت و همسویی ما دچار یاس می‌شود اما هر گاه زمزمه‌های اختلاف و چنددستگی را بشنود به طمع می‌افتد.

علوی ادامه داد: باید مشت‌ها را نه برای یکدیگر، بلکه برای دشمن گره کنیم و برابر آن متحد باشیم.

از برخی آزادگان در مراسم امروز تجلیل شد. همچنین اهدای جوایز برندگان مسابقه کتابخوانی که با عنوان پویش ملی «کتاب قهرمان» و کتاب «سرباز کوچک امام» برگزار شده بود، از دیگر بخش‌های برنامه عصر دوشنبه در تالار اندیشه حوزه هنری بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز