خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات:

جزیره کیش می‌تواند موتور محرکه اقتصاد کشور باشد

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۳۱۳

وزیر اطلاعات تاکید کرد: با ایفای نقش صحیح سرمایه‌گذاران، جزیره کیش می‌تواند موتور محرکه اقتصاد کشور شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، عصر امروز حجت‌‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوى، وزیر اطلاعات در دیدار با غلامحسین مظفری، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به لزوم حمایت از سرمایه‌‌گذاران گفت: مهمترین عامل برای حضور فعالانه سرمایه‌‌گذاران، ایجاد فضاى امن روانى است که مى‌‌تواند به رشد و شکوفایى جدى کیش کمک کند.

وی افزود: با توجه به شرایط اقتصادى و تحریم‌‌ها، سازمان منطقه آزاد کیش براى حمایت از بخش خصوصى و جذب سرمایه‌‌گذاران داخلى و خارجى مى‌‌تواند نقش جدی ایفا کند و به پشتوانه این اقدام تاثیر به سزایى بر رشد اقتصاد کشور گذارد.

وزیر اطلاعات ادامه داد: جزیره کیش ظرفیت‌‌هایی دارد که در صورت ایفای نقش درست و منطقى سرمایه‌‌‌‌گذاران، این منطقه آزاد مى‌‌تواند موتور محرکه اقتصاد کشور شود.

علوی اضافه کرد: وزارت اطلاعات با همه توان خود از امنیت سرمایه‌‌گذاران کیش حمایت مى‌‌کند.

غلامحسین مظفری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این دیدار به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در کیش پرداخت و اظهار داشت: در حال حاضر سرمایه‌‌گذارى‌‌هاى جدى و هدفمندى در جزیره کیش انجام مى‌‌‌شود که توسعه گردشگرى را در پی دارد.

وی ضمن تبیین برنامه‌‌های در دست اجرا درخصوص اولویت‌های سرمایه‌گذاری در جزیره کیش تصریح کرد: جزیره کیش فضایی امن براى بهره‌‌بردارى خانواده‌‌هاى ایرانى است. همچنین در کنار رونق گردشگری داخلی، به دلیل شرایط اقلیمى خاص و دارا بودن ظرفیت‌‌های ویژه، کیش مى‌‌تواند به توسعه گردشگری بین‌‌‌المللی در کشور کمک کند.

گفتنی است در جهت ارتقا اقتصادی و گسترش فعالیت‌‌های تجاری وگردشگری در جزیره کیش، عصر شنبه ٢٧ بهمن نیز، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در نشستی با معاون اول رییس‌‌‌جمهور دیدار و گفت‌‌وگو کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز