خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران خبر داد:

اول مردادماه شروع حذف قبوض کاغذی برق در مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۵۱۴

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از الکترونیکی شدن و حذف قبوض کاغذی برق از اول مردادماه در این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،رضا غفاری بیان داشت؛ حذف قبوض کاغذی برق یکی از سیاست های ابلاغی وزارت نیرو و شرکت توانیر به منظور جلوگیری از هزینه های هنگفت و هدر رفت وقت و همراهی با محیط زیست می باشد.

وی عنوان کرد؛ در پاسداری از حفظ حقوق شهروندی و حفظ محیط زیست و صرفه جویی برای شرکت  قبض کاغذی برق مشترکین از اول مردادماه حذف و از آن پس صورتحساب برق به صورت الکترونیکی از طریق پیام کوتاه برای مشترکین ارسال می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران بابیان اینکه این شرکت دارای  1.390.000  مشترک می باشد، گفت:برای چاپ و توزیع صورتحساب برق هزینه های هنگفتی صورت می پذیرد که با این اقدام صرفه جویی قابل توجه ای صورت گرفته و ازمحل این صرفه جویی صورتحساب های کاغذی در بهسازی شبکه های برق هزینه می گردد.

 غفاری افزود: با حذف کاغذی صورتحساب های برق  گام موثر ومهمی برای حفظ محیط زیست برداشته می شود و سالانه از قطع هزاران درخت جلوگیری می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران  بیان داشت: از مشترکین عزیز تقاضا داریم به منظور صرفه جویی در هزینه ها با حذف صورتحساب های کاغذی و در نظر گرفتن ملاحظات زیست محیطی با ارسال شناسه قبض برق خود به شماره 10009121 در الکترونیکی شدن قبوض برق مشارکت داشته باشند.

وی گفت: در این شرکت همواره به سیستمی شدن و الکترونیکی شدن فعالیت ها تلاش مضاعفی صورت می گیرد و در حال حاضر پرداخت های الکترونیکی غیر حضوری از طریق؛ همراه بانک ، اینترنت بانک، دستگاه های خود پرداز ATM ، دستگاه های کارت خوان( POS) تلفن بانک انجام می پذیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز