خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات اسکواش یزد خبر داد

یزد میزبان مسابقات قهرمانی بین‌المللی اسکواش

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۴۷۴

رئیس هیات اسکواش استان یزد گفت: مسابقات قهرمانی بین‌المللی اسکواش ۲۹ خردادماه در یزد آغاز می‌شود.

محمدعلی نگهی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به میزبانی یزد از مسابقات بین المللی اسکواش اظهار داشت: در این رقابت‌ها ورزشکارانی از کشورهای مختلف در استان یزد حضور خواهند داشت و در دو بخش خواهران و برادران به رقابت می پردازند.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود بیش از 250 ورزشکار در این دوره از رقابت ها حضور یابند، ادامه داد: این دوره از مسابقات با پرداخت هزینه در فدراسیون جهانی به ثبت رسیده لذا شرکت کنندگان برای حضور در مسابقات بین المللی اسکواش یزد، باید در پورتال اعلام شده ثبت نام کنند.

رئیس هیات اسکواش استان یزد رده سنی این رقابت ها را زیر 19 سال اعلام و عنوان کرد: گفت: این دوره از مسابقات در چهار رده سنی زیر 19 سال برگزار می‌شود و از استان یزد نیز تاکنون بیش از 10 ورزشکار ثبت نام و اعلام آمادگی کردند.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات ورزشکاران بیشتری تا روزهای پایانی برای حضور در  رقابت‌ها ثبت نام خواهند کرد اظهار داشت: برای ورزشکاران دیگر استان ‌ها نیز امکان ثبت نام و حضور در این رقابت ها فراهم است و می‌توانند به صورت تیمی و فردی در مسابقات بین المللی اسکواش یزد جونیور ثبت نام و شرکت کنند.

رئیس هیات اسکواش استان یزد ضمن قدردانی از حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان استان، بیان داشت: با حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان و شرایط موجود در ورزش اسکواش استان، این هیأت برگزاری مسابقات کشوری و بین المللی را در دستور کار قرار داده و در رده های مختلف برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز