خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار خبر داد:

یک کشته و یک مصدوم در سیلاب سبزوار

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۲۶۷

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار در خراسان رضوی از غرق شدن یک تن و مصدوم شدن فردی دیگر در سیلاب یکی از روستا‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سید محمد هاشمی اظهار داشت: در پی اعلام خبری توسط اهالی روستای خسروجرد مبنی بر گسترش سیلاب به داخل این روستا و گرفتار شدن چند خودرو در سیلاب، به مرکز کنترل این فرماندهی، بلافاصله ماموران انتظامی این شهرستان به همراه نیرو‌های امدادی به محل اعزام شدند.
 
وی افزود: اظهارات اهالی محلی به نیرو‌های امدادی حاکی از آن بود که سیل ۵ دستگاه خودرو سواری را با خود برده و فقط داخل خودرو پژو ۲۰۶ دو سرنشین حضور داشته و در سیلاب گرفتار شدند.
 
این مقام انتظامی در ادامه گفت: بلافاصله تلاش نیرو‌های امدادی و انتظامی و اهالی محل، آغاز شد و نیرو‌های امدادی خودرو موردن ظر را در حالی که بر اثر برخورد با دیواره پل به شدت دچار خسارت بود، پایین دست روستا پیدا و ۲ سرنشین آن را از داخل انبوه گل و لای بیرون کشیدند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار با اشاره به اینکه نیرو‌های امدادی بلافاصله هر ۲ مصدوم را به مراکز درمانی منتقل کردند، اظهار داشت: متاسفانه زن جوان به دلیل شدت جراجات وارده قبل از رسیدن به بیمارستان فوت کرد.
 
سرهنگ هاشمی در پایان گفت: انتظار می‌رود شهروندان در مواقع نزول باران‌های شدید از تردد در مناطق پر خطر و مسیل‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز