خبرگزاری کار ایران

تقدیر از تلاش شبانه‌روزی کارگران شهرداری اهواز در جریان سیل اخیر

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۸۰۹

شهرداری اهواز طی مراسمی در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان مصادف با شب قدر از تلاش شبانه‌روزی کارگران خدمات و فضای سبز مناطق هشتگانه این شهر در جریان سیل اخیر، تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، احمد سراج (معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری) در این مراسم  افطاری که با حضور بیش از ۷۰۰ کارگر همراه بود، با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی و تقدیر و تشکر از زحمات شبانه‌روزی کارگران جزو وظایف و برنامه‌های شهرداری اهواز است، اظهار داشت: افتخار می‌کنیم در چنین روزی می‌توانیم میزبان انسان‌های شریفی باشیم که بدون ادعا در جریان سیل به صورت شبانه‌روزی زحمت کشیدند.

وی یکی از آثار سیل اخیر را همدلی هرچه بیشتر میان سایر دستگاه‌ها دانست و افزود: اگرچه سیل خوزستان خرابی‌های فراوانی را به بار آورد، با این حال شاهد وحدت و هماهنگی بسیار خوبی میان سایر ارگان‌ها گردید تا در کنارهم بر مشکلات و سختی‌ها فایق آیند.‌

سراج در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از زحمات کتانباف، شهردار سابق اهواز عنوان داشت: یکی از ظرفیت‌های دیگری که جانانه پای کار بودند، نیروهای مسجدی و پایگاه‌های بسیج بودند که آنها نیز بدون هرگونه ادعایی تا نیمه‌های شب نقش‌آفرینی داشتند.

در ادامه مراسم سنواتی، رییس شورای اسلامی شهر پشت تریبون رفته و اظهار داشت: عیار بندگی انسان بستگی به خدمت او به خلق دارد.

وی با اشاره به اینکه سیل اخیر یکی از امتحانات الهی بوده است، ادامه داد: مقاومت مثال زدنی شهروندان در برابر سیل، یادآور مقاومت مردم در جریان ۸ سال دفاع مقدس بوده است.

سنواتی یادآور شد: این مقاومت مثال زدنی باعث شد تخریب‌های ناشی از سیل به صورت معناداری کاهش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز