خبرگزاری کار ایران

تجمع کارگران شهرداری اهواز به استانداری منتقل شد/تبدیل وضعیت استخدامی خواسته معترضان

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۸۹۵

کارگران مناطق هشت گانه شهرداری اهواز در ادامه اعتراضات صنفی روز‌های گذشته خود، صبح امروزمقابل استانداری خوزستان تجمع کردند.

به گزارش ایلنا، گروهی از کارگران معترض مناطق هشت گانه شهرداری اهواز که به نمایندگی از بیش از ۵ هزار نفر در ادامه اعتراضات صنفی خود، صبح امروز (۲ مرداد ماه) با تجمع در مقابل ساختمان استانداری خوزستان خواسته‌های صنفی خود را مطرح کردند.

کارگران معترض شهرداری اهواز مدعی‌اند علاوه بر دو تا سه ماه معوقات مزدی به دنبال تبدیل وضعیت استخدامی خود هستند.

آن‌ها در توضیح مطالبات صنفی خودمی گویند به تازگی سازمان شهرداری‌ها و دهداری‌های کشور مجوز استخدام آن گروه از کارکنان شهرداری‌ها را که دارای حداقل سه سال سابقه کاری هستند را صادر کرده است اما تا این لحظه نه شهرداری و نه شورای شهر اهواز هیچ پاسخی در خصوص دستور العمل فوق به کارگران نمی‌دهند.

معترضان مدعی هستند که مطابق این دستورالعمل همه آن‌ها باید تبدیل وضعیت بشوند ودر این بین شهرداری اقدام به استخدام تعداد حداقل ۳۰نفر از نیروی کار جدید کرده که هیچ سابقه کار در شهرداری ندارند.

تجمع کنندگان در عین حال پیرامون علت دیگر مراجعه خود به استانداری خوزستان گفتند: تجمع صنفی امروز از این رو صورت گرفته است که از مسئولان استانداری می‌خواهیم به وضعیت بلاتکلیفی کارگران شهرداری وپرداخت مطالبات معوقه کارگران آن برای همیشه رسیدگی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز