خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی ناجا در جمع خبرنگاران اظهار داشت:

روز قدس روز پیروزی مسلمانان بر کفار است

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۷۹۵

سردار اشتری گفت: مردم فلسطین ثابت کردند با اراده‌ای که دارند پیروز میدان هستند. امروز جنگ اراده‌هاست و امروز جنگ آزادیخواهان در مقابل مستکبرین است.

به گزارش خبرنگار ایلنا سردار حسین اشتری در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: مردم با توجه به فرمان حضرت امام و مقام معظم رهبری در روز قدس و این مراسم پرشکوه شرکت کردند و از همان دقایق اولیه مردم در سراسر کشور اشتیاق و اراده وصف ناشدنی در این مراسم حضور پیدا کردند.

فرمانده انتظامی ناجا اضافه کرد: روز قدس روز پیروزی مسلمانان بر کفار است و روز غلبه آزادیخواهان بر مستکبران است و امیدواریم روز نابودی اسرائیل کودکش باشد.

وی با بیان اینکه مردم دنیا ببینند نابودی دولت غاصب اسرائیل را و امیدواریم مردم عزیز در در  نماز عید فطر را در مسجد قدس برپا کنند، گفت: وضعیت در سراسر کشور خوب است و با گزارشی که از همکاران گرفته این مردم با یک نظم خاص حضور چشمگیری را در مراسم راهپیمایی دارند. مشکل خاصی تا این لحظه نداشته‌ایم و جمعیت هم در حال افزایش پیدا کردن است و امیدواریم این حرکت مردم در ماه مبارک رمضان با زبان روزه ذخیره‌ای باشد برای آخرت آنها.

فرماندهی ناجا اضافه کرد: حتما پیروزی برای آزادی خواهان و مسلمانان خواهد بود. دشمن بداند که با این اراده مردم شکست خواهند خورد و از آن طرف تمام مردم آزادیخواه حامی مردم مستضعف و مردم آزادیخواه دنیا هستند و استکبار هم این روزهای آخر عمرش است و نابود خواهد شد.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: روز قدس روز پیروزی مسلمانان بر مستکبرین است و غلبه آزادیخواهان بر استکبار جهانی خواهد بود. مطمئن هستیم مردم آزادیخواه و مردم مسلمان بر اسرائیل و آمریکا پیروز خواهند شد و این موضوع را در تاریخ دیده‌ایم به فرموده مقام معظم رهبری عمر اسرائیل کوتاه خواهد بود.

وی در ادامه اضافه کرد: مردم فلسطین ثابت کردند با اراده‌ای که دارند پیروز میدان هستند. امروز جنگ اراده‌هاست و امروز جنگ آزادیخواهان در مقابل مستکبرین است. تاریخ نشان داده است که اراده مردم عزیز و بزرگوار میهن اسلامی ما در مقابل استکبار موفق بوده است و انشاالله این باره موفق خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز