خبرگزاری کار ایران

سردار مهماندار در گفت‌وگو با ایلنا:

اگر یک دشمن اصلی در دنیای اسلام وجود داشته باشد همین صهیونیست‌ها هستند

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۷۷۷

مهماندار تاکید کرد: هرچقدر دشمنان فشار بیشتری بر ملت ایران وارد می‌کنند اتفاقا شاهد حضور گسترده‌‌تری از سوی مردم در راهپیمایی‌ها هستیم.

سردار محمدرضا مهماندار (رئیس پلیس راهور تهران بزرگ) در حاشیه راهپیمایی روز قدس درباره تاکید بر اهمیت این روز از سوی مقام معظم رهبری به خبرنگار ایلنا گفت: حضور مردم امروز در راهپیمایی روز قدس خیلی گسترده است. آنچه در یک سال و چند ماه گذشته مخصوصا از وقتی امریکا رفتارهای نابخردانه‌ای را در قبال ایران در پیش گرفته، می‌بینیم که اتفاقا برعکس آنچه هیات حاکمه امریکا فکر می‌کردند با برهم زدن برجام و فشارهای اقتصادی بر ایران می‌توانند مردم را از صحنه به در کنند. آنچه من چه در راهپیمایی روز ۱۳ آبان و چه در ۲۲ بهمن و چه امروز در راهپیمایی روز قدس می‌بینم، حضور مردم چند برابر شده است.

مهماندار تاکید کرد: این نشان می‌دهد هرچقدر دشمنان فشار بیشتری بر ملت ایران وارد می‌کنند اتفاقا شاهد حضور گسترده‌‌تری از سوی مردم در راهپیمایی‌ها هستیم.

او خاطرنشان کرد: این چیزی است که اتفاقا مسئولان ما همیشه به دشمنانی مانند امریکا که با ایران خصومت دارند توصیه می‌کنند که ملت ایران را تهدید نکنید و تحت فشار قرار ندهید چون اتفاقا این فشارها برعکس عمل می‌کند و مصداق آن را به عینه در راپیمایی امروز در روز قدس می‌توانیم ببینیم.

سردار مهماندار خاطرنشان کرد: هشدار چهل سال پیش امام راحل چهل در مورد اسراییل و صهیونیست درست بود؛ شاید در آن روز کسی متوجه نمی‌شد که این هشدار چه ابعادی دارد و شاید در آن روز عده زیادی از مردم به دلیل اعتماد و اعتقادی که به امام داشتند از حرف ایشان پیروی می‌کردند اما مردم امروز به این باور رسیده‌اند که اگر یک دشمن اصلی در دنیای اسلام وجود داشته که بخواهد اسلام را نابود کند، همین صهیونیست‌ها و اسراییل غاصب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز