خبرگزاری کار ایران

دبیر هیات فوتبال اصفهان مطرح کرد:

برگزاری بازی سپاهان - پرسپولیس تنها با شرایط ۱۰-۹۰

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۱۷۴

دبیر هیات فوتبال استان اصفهان گفت: تصمیم شورای تامین برای دیدار سپاهان و پرسپولیس در اصفهان تنها با شرایط ۱۰–۹۰ است و اینکه سازمان لیگ چه تصمیمی خواهد گرفت را نمی‌دانیم.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا دادخواه با اشاره به اینکه قانون50-50 برای برگزاری بازی سپاهان- پرسپولیس در اصفهان منتفی است گفت: اعضای شورای تامین، امنیت مردم را مهم دانسته ولی اینکه سازمان لیگ چه تصمیمی خواهد گرفت را نمی دانیم.

وی با بیان اینکه در صورت تقسیم مساوی جایگاه تماشاگران بین دو تیم مشکلاتی ایجاد می‌شود، گفت: این بازی در نیمه نهایی جام حذفی برگزار می‌شود و در پایان بازی یک تیم باید حذف شود که این امر با توجه به اتفاقات بازی قبلی دو تیم ، ممکن است با تحرکاتی همراه باشد.

دبیر هیات فوتبال استان افزود: آیین‌نامه قانون 50-50 در تاریخ 29 اردیبهشت برای هیات فوتبال و باشگاه سپاهان ارسال شده و پیش از این هیچ نامه‌ای در این باره برای باشگاه و هیات فوتبال استان ارسال نشده است.

دادخواه درخصوص اینکه سازمان لیگ مدعی است که قبلاً آیین‌نامه 50-50 بودن مسابقات جام حذفی را به تمام باشگاه ها ابلاغ کرده است، افزود: هیات فوتبال استان و هم فدراسیون فوتبال دارای اتوماسیون اداری هستیم و اگر ابلاغ شده بود, الان در دسترس بود و این در حالیست که چنین آیین‌نامه‌ای قبلا به ما ابلاغ نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز