خبرگزاری کار ایران

عجیب‌ترین‌ انتخاب سال؛ هیات فوتبال فرهنگی خوزستان؟

ظاهرا مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ اتفاقات چندماه گذشته در بازی پرسپولیس و استقلال اهواز را فراموش کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،‌ شب گذشته مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال ایران در سال فصل 94-95 برگزار شد. در بخش انتخاب بهترین بازیکنان لیگ و مربیان نسبت به سال‌های گذشته این مراسم پیشرفت زیادی داشت و انتقادات کمتری متوجه آن بود اما باز هم در انتخابات کلان‌تر شاهد بعضی از مصلحت‌اندیشی‌ها بودیم. یکی از عجیب‌ترین انتخابات در این حوزه انتخاب هیات فوتبال خوزستان به عنوان بهترین هیات امور فرهنگی بود. ظاهرا مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ اتفاقات چندماه گذشته را فراموش کرده‌اند. بازی پرسپولیس و استقلال اهواز که نزدیک بود تلفات بدهد و اگر این بازی کشته‌ای را روی دست فوتبال نگذاشت از خوش‌شانسی هواداران حاضر در ورزشگاه بود.

سنگ‌پرانی، هجوم هواداران به داخل زمین، قطع چند دقیقه‌ای بازی، مضروب شدن چند بازیکن از دو تیم و ... هر یک به تنهایی می‌توانست یک بازی را متوقف کند اما بازی پرسپولیس در میان تمام این اتفاقات برگزار شد و به پایان رسید. این تنها اتفاق تلخ در فوتبال خوزستان نبود. فولاد خوزستان در حساس‌ترین مقطع فصل مجبور شد به خاطر ناتوانی شورای تامین استان از برقراری امنیت هواداران بدون تماشاگر بازی کند. یعنی یک تیمی بدون جریمه و تخلف و فقط به دلیل ضعف هیات فوتبال نمی‌تواند از حضور هوادارانش بهره ببرد.

این که بعد از تمام این اتفاقات، عنوان فرهنگی‌ترین به هیات فوتبال خوزستان برسد عجیب‌ترین و غیرقابل‌باورترین اتفاق دیشب بود.

 

 

کد خبر : ۳۹۳۷۱۵