خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران اعلام کرد:

محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۴۷۳

رئیس پلیس راه استان از محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه یکم خردادماه تا ساعت 6 صبح روز سه شنبه 7 خردادماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ علیرضا قدمی با گرامی داشت سالروز آزاد سازی خرمشهر و لیالی قدر در تشریح این خبر، گفت: به منظور افزایش ایمنی ،ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه یکم خردادماه تا ساعت 6 صبح روز سه شنبه 7 خردادماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه یکم خردادماه تا ساعت 6 صبح روز سه شنبه هفتم خردادماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است .

سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 3 بعد از ظهر تا ساعت 24 روز جمعه 3 خرداد ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 6 بعد از ظهر تا ساعت 24 روز جمعه 3 خرداد ماه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

وی همچنین اظهار داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 3 بعد از ظهر تا ساعت 24 روز دوشنبه 6 خردادماه ازکرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 6 بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان با اشاره به ممنوع بودن تردد کلیه تریلر ها از محور هراز عنوان کرد: تردد کلیه کامیون ها وکامیونت ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 روز چهارشنبه یکم خردادماه و همچنین از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای پنجشنبه، جمعه و دوشنبه دوم ، سوم و ششم خردادماه از این محور ممنوع است .

قدمی از ممنوع بودن تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 5 بعد از ظهر روز جمعه 3 خردادماه تا ساعت 2 بامداد بامداد روز شنبه 4 خردادماه از رودهن به سمت آمل خبر داد و گفت: در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 7 بعد از ظهر روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 4 خرداد ماه از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) بصورت یک طرفه است.

وی در ادامه گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 5 بعد از ظهر روز دوشنبه 6 خردادماه تا ساعت 2 بامداد روز سه شنبه 7 خردادماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 7 بعد از ظهر روز دوشنبه 6 خردادماه تا ساعت 2 بامداد روز سه شنبه 7 خرداد ماه از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) بصورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان مازندران، در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز